Jaa

Mobilog

Liikkuvan työn hallinta reaaliaikaisesti matkapuhelimella

Mobilog on helppokäyttöinen mobiili toiminnanohjausratkaisu, jonka avulla liikkuvat työntekijät voivat nähdä kaikki tarvittavat tiedot työtehtävistään, sekä raportoida toteuteuneet työtunnit palkanmaksua ja laskutusta varten.

Mobilog on myös monipuolinen suunnittelutyökalu työnjohtajille. Esimies pystyy seuraamaan tehtävää työtä ja tekemään tarpeen mukaan nopeita muutoksia. Myös manuaalisen käsittelyn tarve vähenee raportoinnissa, palkanlaskennassa ja laskutuksessa, kun tiedot kerätään mobiiliratkaisulla automaattisesti ja varmasti.

Ratkaisumme mahdollistaa:

  • reaaliaikainen työtehtävien jakaminen liikkuville työntekijöille, työajan kirjaaminen sekä toteutuneen työajan raportointi
  • tehokas työkohdekohtaisten tietojen hallinta sekä kohteisiin sijoitettavat tunnisteet, jotka helpottavat töiden kirjausta
  • työtehtävien tilanteen ajantasainen seuranta tiimi- ja yksilötasolla
  • edullinen yhteydenpito tiimin ja työnjohtajan kesken

Mobilogin etuja:

  • kustannussäästöt –maksat vain toteutuneista työtunneista
  • lisätulot – työntekijöiden ajankäyttö tehostuu ja lisätöiden kirjaaminen helpottuu

Miksi CGI?

CGI:llä on huomattavaa kokemusta Mobilog-ratkaisun käyttöönotosta muun muassa suurissa siivous-, kunnossapito- ja vartiointialan organisaatioissa. Ratkaisun käyttöönotto on nopeaa ja hallinta helppoa. Asiakkaidemme tarpeet ovat meille etusijalla ja olemme aina valmiita etsimään ratkaisun, joka vastaa parhaiten heidän tarpeitaan.

Ota yhteyttä ja päivitetään yhdessä teidänkin järjestelmänne mobiiliaikaan.