Yli 80
Business Central -osaajaa palvelee suomalaisia asiakkaitamme 
Yli 100
aktiivista Business Central -asiakasta Pohjoismaissa 
n. 300
Microsoft-asiantuntijaa Suomessa

 

Microsoft Dynamics 365 Business Central (ent. Dynamics NAV) on helppokäyttöinen ja helposti muunneltava talouden- ja toiminnanohjauksen ratkaisu. Se on toimialariippumaton ja kehitetty erityisesti keskisuurten ja kasvavien yritysten tarpeisiin. Microsoft Power Platform takaa sovelluksen ketterän laajentamisen ja kehittämisen. 

Dynamics 365 Business Central auttaa automatisoimaan ja yhdistämään muun muassa myynnin, ostot, taloushallinnon, tuotannon ohjauksen, projekti- ja asiakashallinnan sekä varasto- ja huoltohallinnan. Ratkaisulla on yli 1 500 000 käyttäjää yli 90 000 yrityksessä ja 150 maassa.

Microsoft Dynamics 365 -toteutuksiamme eri toimialoille

Tärkein tavoitteemme on auttaa asiakkaitamme menestymään. Tuemme asiakkaitamme saavuttamaan markkinakehityksen seuraavan vaiheen huolehtimalla ratkaisun ja palveluiden kehittämisestä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Pitkäaikaisia asiakkaitamme ovat muun muassa Finlayson, Finavia ja Minimani. 

Lisäarvoa ja monipuolisuutta tuovat myös Microsoftin globaalien kumppanien tarjoamat toimialakohtaiset laajennukset, kuten LS Retailin monikanavaisen kaupan toiminnanohjaukseen kehitetty toimialaratkaisu. Se sisältää toimitusketjun hallinnan, monikanavaisen myynnin, varastonhallinnan, myymäläohjauksen ja talouden hallinnan.

Lisäksi tarjoamme laajan kattauksen eri toimialoille muokattuja laajennuksia mm. elintarvikealalle sekä jätteen käsittelyyn ja kierrätykseen, jolloin valittu ratkaisu palvelee paremmin toimialaspesifejä tarpeita. 

Tehoa toiminnanohjaukseen tuotteistetuista lisäpalveluista

CGI:n projekti- ja jatkuvat palvelut tekevät Business Central -ympäristön käyttöönotosta ja ylläpidosta vaivatonta. Ympäristön jatkuva kehittäminen ja parantaminen takaavat erpin vastaavuuden asiakkaan muuttuviin liiketoimintatarpeisiin. Toimitamme Business Centralia sekä ketteriä että perinteistä projektimallia hyödyntäen, asiakkaamme tarpeeseen mukautuen.  

Kehitämme jatkuvasti uusia konsepteja toiminnanohjausympäristön toimivuuden seuraamiseksi ja takaamiseksi. Palveluihimme kuuluvat muun muassa ympäristön health checkit, auditoinnit, optimoinnin sekä jatkuva kehittäminen. Palveluiden avulla asiakas saavuttaa paremman ennakoitavuuden erpin tilaan sekä turvatun elinkaaren ratkaisulle. 

Konsultoimme oikeanlaisen ympäristön ja muutospolun valinnassa

Tuemme asiakkaitamme löytämään oikean polun nyky-ympäristöstä Business Centralin maailmaan. CGI:n BC Assessment -konseptissa asiakkaan nykytila ja tavoitteet kartoitetaan työpajassa, jossa käydyn keskustelun pohjalta muodostetaan ymmärrys parhaiten soveltuvasta etenemisestä. Konseptin lopputuloksena tuotamme asiakkaalle kuvauksen mahdollisesta etenemismallista ja teknologiavalinnoista sekä näkemyksen parhaiten soveltuvasta pilviratkaisusta. 

 

 

 

 

microsoft business central

 

Tutustu Business Central -asiakastoteutuksiimme

Minimanin myymäläuudistuksen yhteydessä nykyistä LS NAV -kassaratkaisua laajennettiin itsepalvelukassatoiminnallisuudella, jossa perinteisen pikakassan lisäksi otettiin käyttöön itsepalvelulinjakassa. Ratkaisussa korostuu etenkin asiakaslähtöisyys ja helppokäyttöisyys.

Moilas Oy halusi sujuvoittaa tuotantonsa suunnittelua ja ohjausta ja löytää toiminnanohjausjärjestelmän, joka tukee liiketoimintaa monipuolisesti. Ratkaisuksi valittiin elintarvikeohjelmisto, jossa yhdistyy globaali toiminnanohjausjärjestelmä ja toimialaosaaminen.

Suur-Seudun Osuuskauppa tarvitsi maatalouskauppaa varten oman toiminnanohjaus- ja kassajärjestelmän S-ryhmän jättäydyttyä pois maatalouskaupan ketjuliiketoiminnasta. Kehitystyötä on tehty yhdessä CGI:n kanssa.