Ratkaisu-lehti

Ratkaisu-lehti 2/2017  digitalisoinnin tehonyrkki

Ratkaisu-lehti

Ratkaisu-lehti 2-2017

CGI Next on digitalisoinnin tehonyrkki, jossa tuotamme palvelut ja ratkaisut asiakaskokemuksen kehittämiseen, työntekijäkokemuksen parantamiseen, tiedolla johtamiseen ja analytiikkaan sekä tuottavuuden nostamiseen. Kaikki osa-alueet läpäiseviä palveluja ovat palvelumuotoilu ja kyberturvallisuuden varmistaminen. Palvelujen ytimessä on data sekä sen älykäs ja tehokas hyödyntäminen.

Tähän numeroon olemme koonneet esimerkkejä kaikilta Nextin palvelualueilta.

Monta tapaa lukea Ratkaisu-lehti

Analytiikkaa asiakkaiden hyväksi - Case Glaston

Analytiikkaa asiakkaiden hyväksi - Case Glaston

Glaston parantaa asiakkaidensa prosesseja analytiikan avulla. Samalla yhtiö on päässyt todentamaan vuosikymmenten kokemustiedon faktojen valossa....

Biopankki valjasti virtuaaliteknologian

Biopankki valjasti virtuaaliteknologian

Ruotsalainen Biobanken norr halusi helpottaa ja tehostaa miljoonien veri- ja dna-näytteiden käsittelyä. Avuksi valjastettiin todellista ja digitaalista yhdistävä Augmented Reality....

Helpotusta hoitotyöhön - Case Järvenpään sosiaali- ja terveyskeskus JUST

Helpotusta hoitotyöhön - Case Järvenpään sosiaali- ja terveyskeskus JUST

Järvenpään terveyskeskussairaalassa hyödynnetään CGI:n uutta osastohoidon mobiilityökalua, OSMOa. Sen avulla kirjaukset onnistuvat potilaan luona ja tarpeellinen tieto kulkee kätevästi hoitajien mukana....

Kaukalon kutsu - Case Jokerit

Kaukalon kutsu - Case Jokerit

Jääkiekkoseura Jokerit teroittaa hokkareitaan markkinoinnin pelikentällä. Palvelumuotoilun avulla tuotetaan parempia asiakaskokemuksia ja ­houkutellaan satunnaisia kävijöitä useammin joukkueen peleihin....

LähiTapiolan bonuslaskurista tuli autoilijoiden suosikki

LähiTapiolan bonuslaskurista tuli autoilijoiden suosikki

Bonuslaskuri ja uudet autovakuutustuotteet kaksinkertaistivat LähiTapiolan verkkopalvelun kävijämäärät edellisvuoden vastaavaan aikaan verrattuna. Uusasiakasmyynti kasvoi noin kolmanneksen....

Ohjelmistorobotiikka auttaa hiomaan OP:n prosesseja

Ohjelmistorobotiikka auttaa hiomaan OP:n prosesseja

Vauhdilla monialayritykseksi kasvava OP hakee jatkuvasti paranevaa asiakaskokemusta myös ohjelmistorobotiikan avulla....

Positiivinen ote digitaalisuuteen - Case Olvi

Positiivinen ote digitaalisuuteen - Case Olvi

Iisalmelainen juomavalmistaja Olvi etenee digitalisaation tiellä. Uusi B2B-verkkokauppa ja SalesApp tehostavat myyntiä ja datan hyödyntämistä....

Suonesta suoneen - Case Veripalvelu

Suonesta suoneen - Case Veripalvelu

Luovutettu veri pelastaa vuosittain ­lukuisia ihmishenkiä. Digitalisaatio mahdollistaa sen tarkan, turvallisen ja ennakoivan logistiikan....