IT-infrastuktuuripalvelut

IT-palvelunhallinta Palveluna

Keskity omaan ydinliiketoimintaasi 

IT-palvelunhallinta Palveluna (ITSM) on ITIL-prosessimalliin perustuva, IT-palvelun hallintajärjestelmät yhteen niputtava kokonaisratkaisu, jossa IT-infrastruktuuri ostetaan palveluntarjoajalta. Yleisesti IT-palvelunhallinnan avulla

  • resurssit kohdennetaan oikein kriittisiin palveluihin, joissa tarvitaan palvelutason nopeaa vakauttamista
  • ohjataan työt osaamistason mukaan oikeille asiantuntijoille
  • luokitellaan häiriöt ja asetetaan ne tärkeysjärjestykseen
  • määritellään palveluaikatavoitteet ja mitataan niiden onnistumista
  • siirretään tarvittaessa aikarajaa lähestyvä työ taustatyötä tekevälle asiantuntijalle
  • lisätään asiakkaiden itsepalvelua, jolloin IT-palvelut ovat käytettävissä asiakkaan tarvitsemina aikoina.

IT-palvelunhallinta Palveluna

Tarjoamme IT-palvelunhallintaa (ITSM) Palveluna, jolloin pääset keskittymään omaan ydinliiketoimintaasi. Asiakkaanamme saat käyttöösi alan huipputuotteet ja nopeasti jalkautettavat prosessit ilman merkittäviä investointeja. Tukenasi on laaja, globaali osaajaverkosto, joka hallitsee isommatkin toteutukset nopealla aikataululla. Käyttöönottoa tukee lisäksi konsultointipalvelumme, koulutus sekä vanhojen, räätälöityjen järjestelmien hallittu alasajo.