Digital

Digitaaliset työntekijäpalvelut 

Mahdollista työntekijöidesi keskittymisen ydinliiketoimintaan

Nykypäivänä työntekijät arvostavat helppokäyttöisiä palveluita ja tukea, joka on räätälöity yksilöllisten tarpeiden mukaisiksi. Palveluiden ja tuen oletetaan olevan käytettävissä missä tahansa, milloin tahansa ja millä tahansa laitteella.

CGI tarjoaa maailmanluokan palvelut, nopeasti skaalautuvina, milloin ja missä ikinä niitä tarvitsetkaan. Digitaalisen työntekijän palvelumme tarjoavat täyden valikoiman hallinnoitua palvelua ja tukea. Käyttäjäystävällinen itsepalveluportaalimme ja palvelunäkymämme tarjoavat käyttäjille reaaliaikaista tietoa palveluista. Ne ovat integroitavissa saumattomasti ja kustannustehokkaasti niin kolmansien osapuolten kuin myös jo olemassa olevien asiakkaiden in-house järjestelmien ja kyvykkyyksien kanssa.

Digitaaliset työntekijäpalvelutTutustu CGI:n digitaalisten työntekijäpalveluiden eri osa-alueisiin. Lataa Fact Sheet yllä olevista palveluista.

Älykäs automaatio lisää työntekijöidesi tuottavuutta, helpottaa yhteistyötä ja ongelmanratkaisua proaktiivisesti. Uudet digitalisoidut palvelut voidaan asentaa nopeammin ja laadukkaammin. Hyödynnämme parhaiten soveltuvia automaatiotekniikoita robotiikasta autonomiikkaan ja kognitiivisuuteen sisällyttämällä tekoälyn yksilöllisten asiakastarpeiden mukaisesti.

CGI Service Desk:iin voi olla yhteydessä kaikkien IT-ongelmien kanssa. Service Deskillä on viime kädessä vastuu kaikista ongelmista. Tuotamme palkittua ja laadukasta palvelua, sillä kielellä kuin käyttäjäsi sitä tarvitsevat. Tukeen on mahdollista ottaa yhteyttä puhelimella, sähköpostitse, live chattin, sosiaalisen median, asiakkaan tiloissa olevien palvelupisteiden ja itsepalveluportaalin kautta.

Käyttäjien identiteetti- ja käyttöoikeudet tulevat yhä tärkeämmiksi moderneissa pilvi-, hybrid- ja mobiiliympäristöissä. CGI hallinnoi ja automatisoi identiteetin elinkaaren ja käyttöoikeuden parhaiden käytäntöjen ja asiakkaan tietoturvakäytäntöjen mukaisesti.

CGI:n virtuaaliset työasema, pilvi- ja mobiiliratkaisut mahdollistavat käyttäjien työskentelyn niin etänä kuin perinteisessä toimistossa – mahdollistaen pääsyn kaikkiin ohjelmiin, tiedostoihin, työpöydälle ja yhteistyötyökaluihin.

CGI:n työasemaratkaisut ovat ikivihreitä ja hyödyntävät pilviratkaisuja yhä enenevin tavoin. Lisäksi ne ovat helposti liitettävissä erilaisiin asiakastarpeisiin. Kun CGI on kumppanisi, ei ole enää tarvetta kalliisiin käyttöjärjestelmä- tai alustaprojekteihin ympäristön päivittämiseksi.

CGI:n laite-elinkaaripalvelut varmistavat, että käyttäjilläsi on aina oikeat, toimivat laitteet käytettävissä. Ne auttavat optimoimaan kuluja ja prosesseja laitteiden hankinnassa, hallinnassa ja hävittämisessä.

 

CGI:n kumppanina saat:

  • Parasta käyttäjäkokemusta luotettavalta kumppanilta ympäri maailman
  • Markkinoiden johtavaa, laadukasta palvelua syvällä kokemuksella ja asiantuntemuksella
  • Räätälöityjä, liiketoimintalähtöisiä palvelutasoja ja keskeisiä tulosindikaattoreita
  • Skaalautuvuutta ja joustavuutta vaihtuviin liiketoimintatarpeisiin
  • Toimialojen asiantuntemusta - digitaaliset työasemat kohtaavat samanlaisia haasteita kaikilla toimialoilla, mutta keskeisimmät haasteet ovat usein yksilöllisiä
  • Tietoturvan vastaamaan teollisuuden alan parhaita käytäntöjä
  • Teknologiayhteistyötä parhaiden palveluntarjoajien ja muiden CGI:n huippuyksiköiden kanssa ympäri maailman
  • Kumppanin, joka on keskittynyt auttamaan liiketoimintaasi menestymään.