IT-ulkoistukset ovat keino saavuttaa suuria säästöjä IT-kuluista ja sitä kuntatalous tarvitsee juuri nyt. Samaan aikaan ulkoistukset tarjoavat valmiit työkalut ja osaajat digitaalisten palvelujen kehittämiseen aiempaa nopeammalla sykkeellä. Tule kuulemaan hyödyistä ja onnistumisen edellytyksistä webinaariimme!

Ilmoittaudu mukaan

 

Asiakaspuhelun puheen muuttaminen tekstiksi

Asiakaspalvelussa puhuttu asia voidaan tallentaa tekstiksi. Tämä nopeuttaa asiakaspalvelua ja parantaa asiakaskokemusta, koska tiedot saadaan kattavammin ja sujuvammin talteen. Miten tällainen ratkaisu käytännössä toimisi? Asiantuntija esittelee asiaa käytännön asiakastoteutuksen avulla.

Asiakasviestien lajittelu automaattisesti

  • Valmis ratkaisumme lajittelee viestit automaattisesti aihepiireittäin ja esimerkiksi kiireellisyysjärjestyksessä
  • Esittelemme ratkaisun käytännön toteutuksen avulla: Turun kaupungille saapuvat viestit
  • Kuvaamme ylätasolla, miten järjestelmä voidaan liittää teidän ympäristöönne

Ilmoittaudu mukaan

 

CGI Kuntapulssi on uusi tuotteistettu raportointiratkaisu, joka auttaa johtamaan kuntaasi tiedolla. Automaattisesti päivittyvät talouden, henkilöstön ja väestötiedon mittarit helpottavat kaupungin ylimmän johdon ja yksiköiden esimiesten arkea. Nämä mittarit jokainen kunta tarvitsee!

Ilmoittaudu mukaan

 

Puhuttu asiakaspalaute tekstiksi

Asiakkaat – erityisesti nuoret – eivät aina jaksa naputella viestiään kännykällä. Heille voidaan tarjota keino sanella viesti mobiilipankkiin. CGI:n Fast Feedback -palautejärjestelmä muuttaa puheviestin tekstiksi edelleen käsittelyä varten ja vie tehtävät tikettijärjestelmään.

Paperihakemusten digitointi, automaattinen tulkinta ja tunnistaminen, case Kela

Ilmoittaudu mukaan

 

 


 

Tutustu myös webinaaritallenteisiin

Mitä on videoanalytiikka ja mitkä ovat sen käyttökohteet eri toimialoilla? Miten videokuvaa hyödyntämällä voidaan parantaa tuotannon laatua, lisätä työturvallisuutta tai luoda parempia asiakaskokemuksia?

Lataa webinaaritallenne

 

Riippumatta toimialasta, Call Centerien eli asiakaspalvelukeskusten vetäjien on lisättävä tehokkuutta ja parannettava monikanavaista asiakaskokemusta. Webinaarissa saat kuulla, mitkä ovat viimeisimmät parhaat käytännöt siinä, miten teknologialla voidaan tukea asiakaspalvelua, jotta tehokkuus ja asiakaskokemus paranevat. Käymme läpi useita käytännön esimerkkejä ja lisäksi saat kattavan katsauksen erilaisiin ratkaisuvaihtoehtoihin.

Lataa webinaaritallenne

 

Webinaarissa käsiteltiin ketterää kehittämistä, tiedolla johtamista, työkyvyttömyysriskin tunnistamista koneoppimisen avulla ja suostumuksen hallintaa työhyvinvoinnin ekosysteemissä. Katso lisätietoa webinaarin sisällöstä latauslinkin takaa. 

Lataa webinaaritallenne

 

Kuuluuko tehtäviisi verkkopalveluiden saavutettavuuden varmistaminen? Oletko epävarma siitä, mitä saavutettavuusdirektiivi velvoittaa tai onko organisaatiosi ottanut huomioon kaikki saavutettavuuden vaatimukset? Webinaarissa kuulet, miten laki digitaalisten palveluiden tarjoamisesta velvoittaa digipalvelujen tarjoajia, ja kuinka riittävään saavutettavuuteen päästään. 

Lataa webinaaritallenne

 

Digipalvelujen kognitiivinen saavutettavuus tarkoittaa palvelun sisällön helppoa ymmärrettävyyttä ja palvelun helppoa käytettävyyttä. Sen tärkeys korostuu käyttäjillä, joilla on kognitiivisia rajoitteita, kuten haasteita muistin, päättelyn ja keskittymisen kanssa. Tule kuulemaan lisää saavutettavuudesta ihmisen kognition näkökulmasta. 

Webinaaritallenne tulossa

 

Nosta laskujesi sähköistymisaste seuraavalle tasolle ja vaikuta laskutuksesi kustannuksiin, ekologisuuteen ja perillemenoon tarjoamalla monipuoliset ja nykyaikaiset sähköisen laskun välitystavat. Käsiteltävien aiheiden joukossa ovat mm. seuraavat:

  • Mobiililaskutus (Kivra, MobilePay & OmaPosti)
  • E-laskujen vastaanottoehdotussanomat(RP-sanomat)
  • Markkinointi ja tiedottaminen
  • Kansainvälinen yrityslaskutus (PEPPOL)

Lataa webinaaritallenne

 

Webinaarissa kerromme, kuinka Data360-ratkaisumme tuo henkilötietojen jakamisen palvelutarjoajalta toiselle äärimmäisen helpoksi, mikä auttaa parantamaan asiakaskokemuksia ja luomaan asiakkaille uudenlaisia palveluja. Lisäksi käymme läpi sosiaali- ja terveydenhuollon käyttötapauksia ja kerromme miten innovaatio toimii.

Lataa tallenne

 

Automaattinen työvuorosuunnittelu muuttaa työvuorojen suunnitteluprosessia ja toimintatapoja organisaatiossa. Webinaarissa käymme läpit CGI:n kokonaisratkaisua, joka sisältää asiantuntijapalvelut optimointiratkaisun onnistuneeseen käyttöönottoon ja muutoksen hallintaan.

Lataa tallenne

 

Kuinka kenttätyöntekijöiden välitöntä asiakastyöaikaa saadaan lisättyä? Liikkuvien työntekijöiden työt on mahdollista suunnitella, optimoida ja hallita siten, että tuottavuus kasvaa ja samalla välitön asiakastyö lisääntyy konkreettisin tuloksin. Webinaarissamme opit laskemaan kenttätyöllesi hintalapun ja oivallat, miten sitä on mahdollista kutistaa siten, että välitön asiakastyöaika lisääntyy.

Lataa tallenne

 

Esimiehiltä odotetaan läsnäoloa ja jatkuvaa sparrausta, mutta samalla työntekijät ovat itseohjautuvia ja haluavat kantaa entistä enemmän vastuuta omasta työstään. Työn murros on johtanut siihen, että työ ei ole enää ajasta ja paikasta riippuvaista. Etätöiden merkitys on kasvanut ja haastanut työyhteisöjä uudella tavalla.

Millä tavalla organisaatiot voivat paremmin tukea etätyön johtamista ja miten se näkyy työntekijäkokemuksessa? Lataa alta webinaaritallenteemme ja ota selvää.

Lataa webinaaritallenne

 

Valtaosa kyberturvallisuuteen liittyvistä ongelmista on seurausta inhimillisestä toiminnasta tai ihmisen tekemästä virheestä. Riskiä voi pienentää lisäämällä henkilöstön tietoturvatietoja ja -taitoja selkeiden ohjeistusten, säännöllisen viestinnän ja ymmärrettävien koulutusten avulla. Tässä webinaarissa neuvomme, kuinka henkilöstöstä tehdään kyberturvallisuuden vahvin lenkki. 

Lataa webinaaritallenne

 

Miten aterioiden hiilijalanjälki saadaan pidettyä minimissä, ruoka-annokset vastaamaan Suomen ravitsemussuosituksia ja reseptit kohtaamaan ruokailijoiden erityistarpeet samalla, kun kustannukset nousevat ja resurssit tiukentuvat? Webinaarissa tutustumme digitaalisten työkalujen rooliin osana vastuullista ruokapalveluekosysteemiä. 

Lataa webinaaritallenne

 

Digitaalinen HR -akatemia on ilmainen verkkokurssi, joka kokoaa HR-asiantuntijoiden neuvot napakaksi paketiksi. Viiden webinaarin sarjasta saat selkeitä vinkkejä ja ohjeita henkilöstöjohtamisen sekä HR- ja palkkaprosessien digitalisointiin.

Ilmoittaudu mukaan

 

Titania-työvuorosuunnittelujärjestelmään on julkaistu uusia visuaalisia dashboardeja, joilta näet kaiken tarvitsemasi tiedon työvuoroista helposti ja ketterästi. Tule webinaariimme tutustumaan Titania Raportoinnin uusiin mahdollisuuksiin!

Lataa webinaaritallenne

 

Auttaako palkkajärjestelmä tekemään työn tehokkaammin vai kaipaavatko palkkaprosessinne kehitystä? CGI HR Palkat auttaa muistamaan deadlinet, toimii luotettavasti kellon ympäri ja on helppo käyttää. Lataa webinaaritallenne ja näe, kuinka palkanlaskentaohjelma auttaa käyttäjää onnistumaan tehtävässään.

Lataa webinaaritallenne