Liity postituslistalle 

Haluatko uuden jakson suoraan sähköpostiisi? Liity postituslistallemme ja saat uusimman jakson ensimmäisten joukossa! 

Jos formi ei lataudu, kokeile tästä.

What's next -podcastia voit kuunnella myös Spotifyn tai Apple podcastin kautta.


 

Jaksot

 

Telia Risto Reinikainen headshot

Telia: Liiketoiminnan ketteröittäminen

Miten hyödyntää SAFe-mallia kehittämisessä? Mitkä tekijät tulee ottaa huomioon, kun liiketoimintaa lähdetään ketteröittämään? Telian Head of Lean and Agile Center of Excellencen Risto Reinikainen kertoo, miten hyödyntää muutosta liiketoiminnassa ja mitkä ovat avaintekijöitä ketteryyden mahdollistamisessa. Kuuntele jakso ja lue artikkeli.

     

heidi-nurminen-fennia

Fennia: Asiakaskokemus

Mikä merkitys asiakaskokemuksella on liiketoiminnalle? Kuinka digipalveluita tulisi kehittää? Fennian asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Heidi Nurminen kertoo, miten hyvä asiakaskokemus vakuutusalalla nykypäivänä rakennetaan ja miten digitaalisia palveluja on Fenniassa lähdetty kehittämään. Kuuntele jakso ja lue artikkeli.

Mika Repo, Stockmann

Stockmann: Liiketoiminnan jatkuvuus 

Stockmann panostaa nyt digitaaliseen liiketoimintaan ja monikanavaisuuteen entistä innokkaammin. Stockmannin Chief Digitalization Business Development Officer Mika Repo ja CGI:n Minna Uitti keskustelivat liiketoiminnan jatkuvuudesta nykytilan haasteissa. Kuuntele jakso ja lue artikkeli

Jari Hotti, Valmet

Valmet: Kyberturvallisuus

Mikä on kyberturvallisuuden merkitys liiketoiminnalle? Miten varmistetaan kyberturvallisuus etätyöskentelyolosuhteissa? Podcastin vieraana keskustelemassa Valmetin tietoturvallisuudesta vastaava Jari Hotti. Kuuntele jakso ja lue artikkeli.

Sirpa Nordlund, Nets

Nets: Maksamisen trendit

Mitä maksamisessa tapahtuu maailmalla? Millaisia trendejä on nyt näköpiirissä? Maksupalveluyritys Netsin Suomen maajohtaja Sirpa Nordlund kertoo maksamisen trendeistä ja miten Nets reagoi niihin. Kuuntele jakso ja lue artikkeli. 

 


 

Respond. Rebound. Reinvent.
Tarjoamme käytännön ratkaisuja pandemiatilanteen aiheuttamiin haasteisiin. Asiantuntijamme yli 400 paikkakunnalla ympäri maailman auttavat organisaatioita vastaamaan kriisin eri vaiheisiin aina välittömien tarpeiden huomioonottamisesta toimintamallien uudelleensuunnitteluun. Tehtävämme on auttaa sinua varmistamaan, että voit vastata asiakkaittesi, työntekijöidesi ja paikallisten yhteisöjensä tarpeisiin mahdollisimman hyvin. 
Lue lisää osoitteessa cgi.fi/fi/respond-rebound-reinvent.