Ensisijaiset välilehdet

Analytiikan rooli korostuu, kun johtamisen tukena on valtava määrä tietoa toiminnanohjauksen kehittämiseen ja toisaalta helpottamaan päätöksentekoa sekä muutosjohtamista. Reaaliaikainen oikea tieto ja tiedolla johtaminen vähentävät työn päällekkäisyyttä, säästävät kustannuksissa ja antavat organisaatiostasi luotettavan kuvan suhteessa asiakkaisiisi ja yhteistyökumppaneihisi. Päätöksenteossa nopea reagointi tarvitsee tuekseen ratkaisuja sekä kykyä yhdistää useita asioita, jotka auttavat sinua pysymään askeleen edellä nykyhetkeä. Onko organisaatiosi reagointiaika kuinka pitkä? Kärsiikö asiakaskokemus tai työntekijäkokemus?

Employee experience table
Tiedolla johtaminen Asiakaskokemus Työntekijäkokemus Toiminnanohjaus
Liiketoimintatiedon hallinta ja tiedolla johtaminen tarvitsevat tuekseen ratkaisuja, jotka auttavat sinua pysymään askeleen edellä nykyhetkeä ja . Olemme kumppanisi analytiikan tuottamisessa aina suunnittelusta analytiikkaympäristösi ylläpitoon saakka. Kansalaiset kuluttajistuvat ja entistä paremman asiakaskokemuksen tuottaminen kuuluu myös julkisen hallinnon toimijoille. CGI on kumppanisi rakentamassa monikanavaista asiakaskokemusta, jonka mahdollistajina ovat mm. palvelumuotoilu, CRM, verkkokaupat & -palvelut, mobiilisovellukset, tuotetiedon hallinta, ketterä ohjelmistokehitys, API-arkkitehtuurit, DevSecOps & Cloud. Työntekijäkokemus on avaintekijä matkalla kohti erinomaista asiakaskokemusta. Autamme kehittämään työntekijäkokemusta, toteuttamaan digitaalisen työympäristön ratkaisuja sekä automatisoimaan tehtäviä. Toiminnanohjaus on yrityksen toiminnan sydän ja huolehtii, että ydintoiminnot rullaavat sujuvasti läpi arvoketjun ostoista aina valmiin tuotteen tai palvelun toimittamiseen loppuasiakkaalle. Siksi tiedon on oltava helposti saavutettavissa ja hyödynnettävissä – kenttähenkilöstön arjesta aina ylimmän johdon raportointinäkymiin asti.