Kuinka valtionhallinto rakentaa palvelukokemuksia vuonna 2020? Miten digitaalinen yhteiskunta mahdollistetaan? Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan valtionhallinnon viimeisimmistä teemoista sekä verkostoitumaan syksyn ajankohtaisimpaan tapahtumaan!
Opetus- ja kulttuuriministeriön johdolla toteutetussa esiselvityshankkeessa visioitiin valtionavustusten käsittelyn asiakaslähtöistä toimintamallia palvelumuotoilun avulla. Tutustu esiselvityksen tuloksiin tarkemmin referenssistä.

Virkamieskokemus syntyy laadukkailla ja tehokkailla toiminnoilla

Hyvä virkamieskokemus koostuu sujuvista palveluista, jotka kattavat organisaation toiminnot henkilöstöhallinnosta talouteen. Laadukkaat tukitoiminnot helpottavat työskentelyä ja ohjaavat käytössä olevaa aikaa vaativampiin tehtäviin. 

Sujuva asianhallinta muodostaa niin ikään osan virkamieskokemuksesta. Modernilta asianhallinnalta vaaditaan tehostamista, seurantaa sekä hyvää käyttökokemusta. Tuotamme valtionhallinnon asiakkaillemme asianhallinnan palveluita niin räätälöityinä virastokohtaisina ratkaisuina kuin tuoteratkaisuna. CGI:n VIRTA-ratkaisu on kehitetty yhteistyössä valtionhallinnon asiakkaidemme kanssa vastaamaan arkipäivän tarpeisiin.

valtio-laadukkaat ja tehokkaat tukitoiminnot

Tekoäly ja analytiikka helpottavat päätöksentekoa

Analytiikan rooli korostuu, kun johtamisen tukena on valtava määrä tietoa. Reaaliaikainen oikea tieto ja tiedolla johtaminen vähentävät työn päällekkäisyyttä, säästävät kustannuksissa ja antavat luotettavan kuvan suhteessa kansalaisiin ja yhteistyökumppaneihin.

Autamme valtionhallinnon asiakkaitamme ottamaan tekoälyn sekä analytiikan hyödyt käyttöön. Uskomme, että älykkäillä työkaluilla pystymme vapauttamaan virkamiehen työpanosta rutiinitehtävistä ammattiosaamista vaativiin tehtäviin. Sujuva asioiden käsittely näyttäytyy kansalaiselle nopeampana ja laadukkaampana palvelukokemuksena. 

central-government-johtaminen-modernissa-yhteiskunnassa-medium-image