Tutkimusten mukaan erinomaista asiakaskokemusta (Customer Experience) on vaikea tuottaa ilman, että yrityksen oma työntekijäkokemus (Employee Experience) on kunnossa. 

Työntekijäkokemus koostuu työntekijän fyysisestä ympäristöstä, organisaatioympäristöstä sekä digitaalisesta ympäristöstä.

CGI tuottaa asiakkailleen kattavat ratkaisut ja palvelut, jotka auttavat asiakkaitamme parantamaan digitaalista työntekijäkokemusta. Digitaalisen ympäristön merkitys työntekijäkokemuksessa kasvaa jatkuvasti.

Panostus työntekijöiden toimivaan digitaaliseen työympäristöön ei vain vaikuta positiivisesti työntekijäkokemukseen, vaan on yritykselle samalla mahdollisuus tehostaa toimintaansa ja saada aikaiseksi säästöjä: sekä euroja, että kallisarvoista aikaa. Kaikki säästetty aika sisäisissä prosesseissa on mahdollista suunnata asiakkaiden paremman kokemuksen tuottamiselle.