Vastaanoton Työpöydällä asiat hoituvat

Tahdotko tehostaa vastaanottorutiineja? Haluatko tarjota entistä parempia kokemuksia niin asiakkaille kuin lääkereille? Paras mahdollinen hoito ja palvelukokemus toteutuvat siellä, missä lääkäri voi keskittyä hoidettavaan. Siksi kehitimme Vastaanoton Työpöydän, helppokäyttöisen ratkaisun, joka tekee vastaanottorutiineista mutkattomia – tiedät aina missä mennään ja ulottuvillasi ovat kaikki tarvitsemasi dokumentit.

Vastaanoton Työpöytä tarjoaa modernin näkymän vastaanottotyötä tekevän ammattilaisen työpäivään ja potilastietoihin. Kuluvan päivän potilastilanne ja työpäivän eteneminen ovat nähtävissä reaaliaikaisesti. Sovellus esittää potilaan hoitohistorian sekä graafisena aikajanana että sanallisena kuvauksena. Historiatietojen ohella lääkitystiedot, diagnoosit, yliherkkyydet ja tutkimustulokset tarjoavat nopean kokonaiskuvan potilaasta, ohjaten ammattilaisia hoitopäätösten teossa sekä tutkimusten ja hoidon suunnittelussa. Tarvittavat tiedot löytyvät heti, ja lisää aikaa säästyy korvaamalla kirjoittaminen puheentunnistuksella. 

Vastaanoton Työpöytä on hyvän hoidon alku:

  • Tarvittavat tiedot yhdessä paikassa – huomio kiinnittyy potilaaseen
  • Tiedonkulku ja hoidon jatkuvuus tehostuvat – tutkimustulokset, lääkemääräykset ja sanelut aina tarvitsijoidensa ulottuvilla
  • Lisää tarkkuutta hoitoon – muistiinpanojen tekeminen ja hälytysten asettaminen on vaivatonta
  • Sinun ja potilaasi tietoturva paranee – ei enää muistivihkoja tai epämääräisiä kalenterimerkintöjä
  • Säästöä ajassa ja rahassa – puheentunnistus korvaa kirjoittamisen, ei turhaa tiedonhakua tai päällekkäistä työtä.

 

Ota yhteyttä asiantuntijaan:

Sanna Tiitinen

040 522 4816, sanna.tiitinen@cgi.com