Tyvi-palvelu

Ratkaisu sähköiseen asiointiin 

TYVI-palvelu (Tietovirrat Yrityksiltä Viranomaisille) on nopea ja turvallinen ratkaisu sähköiseen asiointiin. Sen avulla asiakas voi lähettää tietoja eri viranomaisille yhden keskitetyn web-palvelun kautta. Tiedonsiirto voi tapahtua myös toiseen suuntaan viranomaiselta asiakkaalle. TYVI-palvelumme soveltuu yrityksille, tilitoimistoille, kunnille ja valtiohallinnon organisaatioille. 

Helppoa ja vaivatonta

TYVI-palvelun kautta asiakas voi lähettää henkilöstö- ja taloushallinto-ohjelmiston muodostaman aineiston viranomaiselle. Vaihtoehtoisesti asiakas voi halutessaan käyttää palvelun sähköisiä lomakkeita. TYVI-palvelu tarkistaa sähköisen ilmoituksen oikeellisuuden. Palvelu tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden tarkastella aineistoa lähetysvaiheessa ja korjata virheet. Palveluun kuuluu myös arkisto, joka taltioi tehdyt lähetykset, ja toimii viranomaisen edellyttämänä tositteena.

Turvallinen ja luotettava

Sähköisessä tiedonsiirrossa tietoturva ja luotettavuus ovat keskeisiä asioita. TYVI-palvelussa tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja tietoturvallisesti.

Tarjoamme asiakkaillemme myös koulutusta, asiakastukea ja TYVI-palvelun ylläpitoa.

Tulorekisterisiirrot

CGI:n TYVI-palvelun kautta voitte hoitaa tulorekisteri-ilmoittamisen kuten aiemmin olette hoitaneet mm. Verohallinnon vuosi-ilmoitusten lähettämisen. TYVI-palvelusta voitte lähettää tulorekisteriin palkkatietoilmoituksia, työnantajan erillisilmoituksia ja etuustietoilmoituksia. Lähetettyjen tulorekisteri-ilmoitusten palautesanomat voidaan noutaa TYVI-palvelun avulla. Käyttäjä voi avata palautesanoman suoraan TYVI-palvelussa, tallentaa omalle työasemalle tai palauttaa sanoman palkkajärjestelmään. TYVI-palvelu huolehtii lähetyshetkellä aineiston allekirjoittamisesta asiakaskohtaisella varmenteella.