OMNI360 Sosiaalipalvelut – sosiaalihuollon asiakastieto- ja toiminnanohjausjärjestelmä

Uuden sukupolven OMNI360 Sosiaalipalvelut katsoo maailmaa asiakkaan silmin, käyttäjien ja Suomen lain vaatimuksia unohtamatta. Järjestelmän ytimessä on ajantasaisen tiedon saatavuus – luotettavasti ja tietoturvallisesti, yli organisaatiorajojen, missä ja milloin tahansa.

OMNI360 Sosiaalipalvelut on syntynyt vuosikymmenien toimialaosaamisella, tehden sosiaalityön ammattilaisten uudistuvista kirjaamisvelvoitteista rutiinia. Palveluprosessi on räätälöivissä kunkin organisaation omien käytäntöjen mukaisesti. Tämä tukee ammattilaisten päivittäistä työtä parhaalla mahdollisella tavalla, alkaen asian vireilletulokäsittelystä palvelutarpeen arviointiin, suunnitteluun, päätöksen tekoon, seurantaan ja aina tulosten arviointiin. Järjestelmän tuotekehityksessä on panostettu vahvasti käytettävyyteen, mistä kiittävät niin virkailijat, tietohallinto kuin sosiaalitoimen johto. Rajapinnoiltaan avoin ja itsenäisistä toiminnallisuuksista koostuva OMNI360 Sosiaalipalvelut on integroitavissa muiden asiakas- ja potilastietojärjestelmien kanssa. 

OMNI360 Sosiaalipalveluita kehitetään aihealueittain, alkaen sosiaalitoimen päivittäisen työn kannalta kriittisimmistä uudistuksista. Pro Consona -käyttäjille siirtymävaihe toteutetaan vaihe vaiheelta, millä varmistetaan, että käyttöönotto on mahdollisimman sujuvaa, eikä vaadi isoja ponnistuksia. Nykyisten järjestelmien sisältämää tietoa ei tarvitse syöttää uudelleen, ja ominaisuudet uudistuvat yksi kerrallaan. Oikeat ratkaisut syntyvät tiiviissä yhteistyössä sosiaalitoimen ammattilaisten kanssa, niin ihmisen kuin tekoälyn voimin.

Monta hyvää syytä valita OMNI360 Sosiaalipalvelut:

  • Näkyvyys kokonaisuuksiin huomioitu:  asiakkaan, työnjohdon, organisaation ja ammattilaisen näkymät
  • SoTe-yhteistyön tuki mukana : sähköinen konsultaatiokanava ammattilaisten kesken, herätteet hoito/palveluvastuun siirroista 
  • Työnkulut ja tehtävien hallinta tehostuvat: selkeä prosessiohjaus
  • Päätöksenteon ja suunnittelun tuki paranee: ohjaavat kysymyspatteristot sekä ehdotukset sisällöistä ja palveluista 
  • Mobiilikäyttö liikkuvaan työhön: ajantasainen dokumentaatio, ei tuplakirjaamista
  • Sähköiset palvelut kansalaisille ja ammattilaisille: hakemukset, ilmoitukset, yhteydenotot ja ajanvaraus verkkoon
  • Alusta tulevaisuuden ratkaisuille: ohjelmistorobotiikka, tekoäly, kehittynyt analytiikka jne.

 

Ota yhteyttä asiantuntijaan:

Jarkko Voutilainen

040 759 1399, jarkko.voutilainen@cgi.com