Myynnin ja asiakaspalvelun kannalta on ensiarvoisen tärkeää, että kassa toimii joka tilanteessa. Kassan pitää olla toimintavarma ja helppokäyttöinen, ja sulautua tarvittaessa osaksi myymälän visuaalista ilmettä.
Parhaimmillaan kassa nopeuttaa maksamiseen kuluvaa aikaa ja vapauttaa myymälähenkilöstöä myyntityöhön ja muuhun asiakaspalveluun.

Tämä opas esittelee modernin kassan hyötyjä ja antaa konkreettisia neuvoja, joiden avulla kaupan toimintaa voidaan tehostaa ja vapauttaa aikaa siihen tärkeimpään eli asiakaspalvelutyöhön.

Täytä lomake, niin saat oppaan (pdf) maksutta sähköpostiisi!

Täyttämällä lomakkeen hyväksyt että henkilötietojasi käytetään markkinointitarkoituksiin. Jos sinulla on kysymyksiä käsittelyyn liittyen, haluat poistaa tai korjata markkinointitarkoituksiin käytettäviä tietojasi, lähetä viesti osoitteeseen myynti.fi@cgi.com. Sinulla on oikeus vaikuttaa henkilötietojesi käsittelyyn, katso tarkemmat tiedot tietosuojaselosteestamme. Lähetä pyyntösi osoitteeseen privacy@cgi.com (englanniksi). Lue lisää tietosuojakäytännöstämme. Tapauksista, joissa CGI ei käsittele pyyntöäsi asianmukaisesti, sinulla on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle.

FI OPAS Kauppa 5 vinkkiä - näin lisäät myyntiä ja parannat asiakaspalvelua modernin kassajärjestelmän avulla