Mobilog - ketteryyttä hektiseen kiinteistöhuoltoon

Kiinteistöhuollossa ja puhtaanapidossa palvelun laatu ja työn saumaton sujuvuus on toiminnan jatkuvuuden kannalta elintärkeää. Samaan aikaan on kuitenkin pystyttävä parantamaan toiminnan tuottavuusastetta, tehostamaan työprosessien kulkua sekä minimoimaan kustannuksia. Modernien työkalujen avulla voidaan sekä sujuvuittaa että tehostaa liikkuvan työn tekemistä.

Liikkuvan työn toiminnanohjausjärjestelmä Mobilog auttaa kiinteistöhuollon ja puhtaanapidon työntekijöitä suorittamaan työtehtäviä oikeissa paikoissa ja oikeaan aikaan. Mobilogilla toiminnanohjaajat pystyvät automatisoimaan kiinteistöhuoltajien ja siivoojien työnjakoa älykkään optimoinnin avulla, jolloin matka-ajat ja reitit suorituspaikkojen välillä lyhenevät. Myös muuttuviin tilanteisiin on helppo reagoida niin työsuunnittelussa kuin kentällä tapahtuvissa äkillisissä muutoksissa.

Tehokkaan liikkuvan työn toiminnanohjauksen avulla voidaan tehostaa paitsi kenttätyöläisten ajankäyttöä, myös pienentää hiilijalanjälkeä säästettyjen ajokilometrien myötä.

Miksi Mobilog sopii kiinteistöhuollon toiminnanohjaukseen?

  • Mobilog auttaa vähentämään manuaalista työtä töiden suunnittelussa eli säästämään aikaa ja rahaa.
  • Kaikkien päivän töiden suunnittelu on mahdollista napin painalluksella.
  • Nopeat muutokset työsuunnitelmassa voidaan toimittaa reaaliaikaisesti suoraan liikkuvan työntekijän mobiililaitteeseen.
  • Mobilog optimoi kiinteistöhuoltajien ajoreitit säästäen työaikaa ja ilmastoa.

 

Tutustu asiakastarinoihimme

 

Helsingin yliopiston kiinteistöhuoltoa ohjataan Mobilogilla

RTK-palvelu – Mobiilin työnohjauksen digitalisointiprojekti

CGI:n Mobilog-ratkaisu mullisti Lassila & Tikanojan liikkuvan työn hallinnan

ISS käyttää mobiiliin työajan seurantaan Mobilogia

 

 

Webinaari: Joustavaa kiinteistöhuoltoa tehokkaalla työvuorosuunnittelulla, Case Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut

Tutustu