Mobilog on helppokäyttöinen mobiilitoiminnanohjausratkaisu, jonka avulla liikkuvat työntekijät voivat nähdä kaikki tarvittavat tiedot työtehtävistään, sekä raportoida toteuteuneet työtunnit.

Mobilog-ratkaisuun kuuluu sekä kenttätyöntekijöiden mobiilisovellus, että selainsovellus esimiehille ja työnohjaajille.

Mobilogin etuja

Johtoryhmälle
  • Parempaa dataa päätöksentekoon
  • Läpinäkyvyys ja tapa mitata tehokasta työaikaa
  • Mahdollisuus tarkempien kannattavuuslaskelmien luomiseen
Työnohjaajalle ja työntekijöille
  • Kaikki työtehtävät on visuaalisesti näkyvillä 
  • Työtehtävien muokkaus ja siirto henkilöltä toiselle on nopeaa ja kaikki tarvittava tieto siirtyy samalla
  • Työntekijöiden työmäärä on helppo pitää tasapainoisena ja reiluna
 

Yli 15 000 työntekijää käytää Mobilogia

Mobilog tehostaa tällä hetkellä yli 15.000 liikkuvaa työntekijää saavuttamaan tavoitteensa helpommin ja läpinäkyvämmin.
Useat asiakkaamme ovat aiemmin olleet Excelien ja puhelinrinkien viidakossa. Mobilogin ratkaisu tuo selkeän ja kiitellyn ratkaisun helpottamaan niin työntekijän kuin työsuunnittelijan arkea. Mobiiliratkaisusta löytyy kaikki tarpeellinen tieto onnistuneen työtehtävän suorittamiseen. Työnohjauksellisesti Mobilog mahdollistaa työvuorojen suunnittelun ja muokkaamisen esim. sairastapausten sattuessa nopeasti ja vaivattomasti.
 

 


 

 

Kotihoito Mukana: Enemmän hoitoaikaa asiakkaalle

Kotihoito Mukana -mobiiliratkaisun avulla kotihoitaja voi viettää enemmän aikaa asiakkaiden kanssa ja esimies ohjata ja seurata heidän työtään tarkemmin.

 

 

IoT-innovaatio osana kokonaisuutta

IoT-integraation avulla laitteet, kuten täyttöä vaativat käsipyyhetelineet, voidaan kytkeä osaksi toiminnanohjausjärjestelmää. Automaattisten hälytyksillä Lindstöm ja ISS saavat aikaan hyötyjä ja säästöjä.