Itsepalveluratkaisumme tuo digitaalisuuden helpottamaan asiakaspalvelua

Itte-itsepalveluratkaisu on digitaalinen asiakasvirran hallinnan järjestelmä sosiaali- ja terveydenhuollon käyttöön. Ratkaisun avulla tehostetaan ja automatisoidaan asiakkaan ilmoittautumista, tiedottamista ja kulun opastusta sekä ammattilaisen kutsuprosessia.

ITTE Kioski

Ratkaisu mahdollistaa asiakkaan itsenäisen tunnistautumisen, varaustietojen haun ja ilmoittautumisen. Ilmoittautumisen yhteydessä laite ohjaa asiakkaan oikeaan paikkaan karttatoiminnon avulla odottamaan ammattilaisen kutsua. Ammattilaisen kutsu tulee näkyviin odotusaulan infonäytölle, jolloin asiakas voi siirtyä itsenäisesti oikeaan huoneeseen.

Automaatti voi hoitaa ilmoittautumisen sekä siihen liittyvän neuvonnan kokonaan, jolloin asiakkaan ei tarvitse jonottaa välttämättä edes ruuhka-aikoina. Tunnistautuminen tapahtuu kätevästi asiakkaan omalla Kela-kortilla. Kutsunumeroihin perustuva asiakkaan kutsuminen myös suojelee asiakkaan identiteettiä

ITTE – Sujuvaa palvelua vuorokauden ympäri

ITTE Kioskin avulla pyritään automatisoimaan ammattilaisen rutiinitehtäviä, jolloin henkilökunnan on mahdollista keskittyä entistä enemmän hoitotyöhön. Käyttöliittymän helppous takaa sen, että jopa 100 prosenttia päivän ilmoittautumisista voi tapahtua itsepalveluratkaisun kautta. Yhdellä automaatilla on mahdollista ilmoittautua useisiin eri potilastietojärjestelmiin.

Ammattilaisen on mahdollista kutsua asiakas vastaanotolle omasta käyttöliittymästään ja tarkan ohjeistuksen ansiosta asiakas löytää nopeasti oikean paikan, mikä säästää ammattilaisen arvokasta aikaa. Myös ranneketulostus on mahdollista ammattilaisen käyttöliittymästä.

Ratkaisuja kokemuksella ja ammattitaidolla

CGI:llä on vankka kokemus ja ammattitaito terveydenhuollon, erikoissairaanhoidon sekä sosiaalitoimen palveluista. Pyrimme löytämään ja kehittämään jatkuvasti uusia palveluja, jotka täydentävät asiakkaan jo olemassa olevaa palvelukokonaisuutta ja auttavat ratkaisemaan asiakkaan hyvinvointipalveluiden haasteita..