HelpDesk  sovellustuki

CGI:n sovellustuki Pegasos- ja ProConsona-asiakkaille hoitaa sovitusti yrityksen helpdeskiä, jotta voit parantaa tehokkuutta ja vapauttaa resursseja muihin tehtäviin. Palvelu voi olla jatkuva tai määräaikainen.

Jos yrityksellä on pulaa resursseista ja helpdeskin ylläpito syö vähäisiä resursseja, sovellustuki-palvelumme auttaa ylläpitämällä helpdeskiä ja vastaamalla pääkäyttäjien tukipyyntöihin. HelpDesk-palvelumme tarjoaa neuvontaa ja ongelmanratkaisua.

Palvelu on räätälöitävissä toiveidenne ja tarpeidenne mukaisesti riippuen omasta organisoitumisestanne, ja sopimus voidaan neuvotella jatkuvaksi tai määräaikaiseksi, esimerkiksi lomakauden ajaksi tai 2-3 kertaa viikossa toimivaksi.

 

Asiakashyödyt

  • Tehokkuuden parantaminen
  • Resurssien vapautuminen

 

Lisätietoja

Raija Ilmola
raija.ilmola@cgi.com
050 410 3068