Vastaanotolle ja jonoon ilmoittautuminen omalla puhelimella

Koronavirus työllistää tällä hetkellä hoitohenkilökuntaa ympäri Suomen. Mobiili itseilmoittautumisratkaisu tarjoaa apua jonojen purkamiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen. Sovelluksen avulla asiakas ilmoittautuu vastaanotolle ja jonoon omalla puhelimella, kontaktit minimoiden. 
 

Sovellus mahdollistaa asiakkaan itsenäisen tunnistautumisen, varaustietojen haun ja ilmoittautumisen suoraan puhelimesta, parantaen asiakaskokemusta, automatisoiden henkilöstön rutiinitehtäviä sekä tehostaen hoitoa. 

Monta hyvää syytä valita mobiili itseilmoittautuminen:

  • Asiakastyytyväisyys paranee
  • Asiakkaiden itseilmoittautuminen vähentää henkilökunnan kuormitusta
  • Itseilmoittautumisratkaisu kasvaa tarpeidesi mukana. Lue lisää itseilmoittautumisesta.