Tehokas ja nykyaikainen monikanavaratkaisu ketjuuntuneelle kaupalle

LS Central (LS Nav) on monikanavaisen kaupan toiminnanohjaukseen (ERP) kehitetty toimialaratkaisu. Se sisältää toimitusketjun hallinnan, monikanavaisen myynnin, varastonhallinnan, myymäläohjauksen ja talouden hallinnan. LS Central pohjautuu Microsoft Dynamics Business Central -toiminnanohjausjärjestelmään, joten sen kanssa voidaan hyödyntää molempien ominaisuuksia.

Läpinäkyvyyttä toimintaan kaikille osapuolille

LS Central tarjoaa läpinäkyvyyden asiakkuuksiin, ostohistoriaan, tuotteisiin ja tilauksiin ketjun henkilökunnalle ja liiketoimintajohdolle mobiilisti ajasta ja paikasta riippumatta. Kanta-asiakkuuden hallinta sekä mobiilisti että verkossa on LS Centralin avulla helppoa ja tehokasta - oli kyseessä sitten mobiililaitteille soveltuvan kanta-asiakas-applikaation luominen tai verkkokaupan ostohistoria-toiminnot.

Työvälineet toiminnanohjaukseen kaupan alan eri toimijoille

LS Central tarjoaa nykyaikaiset työvälineet
  • Ketjun ja Franchiseketjun hallintaan
  • Tuote- ja reseptinhallintaan (PIM)
  • Kampanja- ja hintojenhallinta
  • Toimitusketjun automatisoinnin
  • Myymälä- ja ravintolatoimintojen hallintaan
  • Helppokäyttöiset kassat (POS/Mobile POS)
  • Varastonhallinnan ja mobiliteetin
  • Raportointi ja BI-analytiikka
  • Monikanavaisuuden hallintaan (Verkkokauppa/Mobiili)
  • Asiakkuudenhallinta ja kanta-asiakkuus
  • Integroitu kirjanpito ja kustannuslaskenta
LS Central soveltuu seuraaville toimialoille
  • Päivittäistavarakauppa (market/hypermarket)
  • Muoti-,  jalkine- ja urheiluliikkeet
  • Erikois-, maatalous- ja  rautakaupat
  • Tekninen vähittäiskauppa
  • Huonekalu- ja sisustuskauppa
  • Huoltamot ja liikennemyymälät
  • Ravintola-, leipomo- ja catering-toimijat
  • Tapahtuma- ja areenamyynti
  • Tax Free- ja risteilyalan toimijat

 

CGI on LS Retailin pitkäaikainen kumppani

CGI:n LS Nav -asiakkaita ovat mm. hypermarketketju Minimani, Finlayson sekä Viking Line.

LS Retail on kansainvälisesti johtava, retail-kauppaan erikostunut ohjelmistoyritys. Sen Microsoft Dynamics Business Central -järjestelmään pohjautuvan LS Central -ohjelmistoratkaisun on ottanut käyttöönsä yli 3 000 yritystä 50 000 myymälässään ja yli 115 000 kassapisteessään.

case minimani table

CASE MINIMANI

Minimanin myymäläuudistuksen yhteydessä nykyistä LS NAV -kassaratkaisua laajennettiin itsepalvelukassatoiminnallisuudella, jossa perinteisen pikakassan lisäksi otettiin käyttöön itsepalvelulinjakassa. Ratkaisussa korostuu etenkin asiakaslähtöisyys ja helppokäyttöisyys.