28.8.2020 klo 8.45 - 9.30 CGI Banking Bright Ideas -webinaari

 

Ohjelmassa: 

Asiakaspuhelun puheen muuttaminen tekstiksi

Asiakaspalvelussa puhuttu asia voidaan tallentaa tekstiksi. Tämä nopeuttaa asiakaspalvelua ja parantaa asiakaskokemusta, koska tiedot saadaan kattavammin ja sujuvammin talteen. Miten tällainen ratkaisu käytännössä toimisi? Asiantuntija esittelee asiaa käytännön asiakastoteutuksen avulla.

Asiakasviestien lajittelu automaattisesti

  • Valmis ratkaisumme lajittelee viestit automaattisesti aihepiireittäin ja esimerkiksi kiireellisyysjärjestyksessä
  • Esittelemme ratkaisun käytännön toteutuksen avulla: Turun kaupungille saapuvat viestit
  • Kuvaamme ylätasolla, miten järjestelmä voidaan liittää teidän ympäristöönne

 

Ilmoittaudu webinaariin
 

 

9.9.2020 klo 8.45 - 9.30 CGI Banking Bright Ideas -webinaari

 

Ohjelmassa: 

Puhuttu asiakaspalaute tekstiksi

Asiakkaat – erityisesti nuoret – eivät aina jaksa naputella viestiään kännykällä. Heille voidaan tarjota keino sanella viesti mobiilipankkiin. CGI:n Fast Feedback -palautejärjestelmä muuttaa puheviestin tekstiksi edelleen käsittelyä varten ja vie tehtävät tikettijärjestelmään.

Paperihakemusten digitointi, automaattinen tulkinta ja tunnistaminen, case Kela

 

Ilmoittaudu webinaariin
 

 

Jos joku aihe erityisesti herättää kiinnostuksenne, niin järjestämme mielellämme tapaamisia asiantuntijan kanssa. Ota yhteyttä.