Miten hyvinvointialalle luodaan uutta liiketoimintaa ja parempia asiakaskokemuksia? Kokosimme viisi käytännön esimerkkiä siitä, miten hyvinvoinnin alalla on hyödynnetty uusia teknologiota ja digitaalisia innovaatioita.
UNA-toteutuksen tulee olla paitsi nopea, laadukas ja kustannustehokas myös fiksusti skaalautuva. Iso-Britanniassa edelläkävijä-NHS:t päätyivät kehittämään sote-alustan yhdessä CGI:n kanssa, koska mikään toinen taho ei pystynyt tuottamaan vastaavaa kokonaisuutta

Parhaat ratkaisut kehittyvään sote-Suomeen

Sote-uudistuksen ja digitalisaation myötä työvälineiltä odotetaan enemmän: helpompaa käytettävyyttä, jatkuvaa kehittymistä, avoimuutta ja kaikin puolin parempaa yhteispeliä sekä käyttäjien että muiden järjestelmien kanssa. Me CGI:llä ymmärrämme yksityisen että julkisenkin sektorin tarpeet ja olemme apuna kehittämässä toimintaa tehokkaasti, asiakaslähtöisesti ja proaktiivisesti. Yhdistämme vuosikymmenien potilastietojärjestelmäkokemuksen ketterään palvelumuotoilun osaamiseen.

Avoin ja modulaarinen OMNI360 -kokonaisratkaisu on suunniteltu paikalliset käytännöt ja vaatimukset huomioiden ja aidosti yhtenäisen hoitoketjun avulla kokonaisuus auttaa tuottamaan asiakkaalle parhaan palvelukokemuksen. 

Meillä on yli 40 vuoden kokemus suomalaisen terveydenhuollon ja sosiaalialan tarpeista sekä teknologian valjastamisesta palvelemaan näitä vaatimuksia. Me kehitämme ratkaisuja paitsi nykypäivän myös tulevaisuuden tarpeisiin.

 

yli-40-vuoden-kokemus-sosiaali-ja-terveyspalvelujen-parissa
asiakkainamme-ovat-kaikki-yo-sairaalat-ja-suurimmat-kaupungit
400-toimialaosaajaa-suomessa