Hyvät asiakkaamme, kuten muutama viikko sitten kerroimme, pidämme haastavinakin aikoina huolta asiakaspalvelumme ja palvelutuotantomme jatkuvuudesta. Tehtävämme on yhdessä asiakkaidemme kanssa varmistaa, että asiakkaamme voivat vastata omien asiakkaidensa, työntekijöidensä ja paikallisten yhteisöjensä tarpeisiin. Tiimimme ympäri maailmaa työskentelevät auttaakseen asiakkaitamme ...
Myös Norjan yhteiskunta kääntyi keväällä 2020 päälaelleen. Koronapandemia levisi nopeasti ja valtio päätti muiden rajoitustoimien lisäksi siirtää kaiken opetuksen etäyhteyksien varaan. Ihmiset siirtyivät etätyöhön ja opettajatkin siirtyivät kotitoimistoille. Opettajien työ muuttui hetkessä ja heidän piti omaksua uusia tapoja työntekoon ja ...

Kiitos kotihoitajille
 

Lue blogi

BLOGI | KOTIHOITO MUKANA

 

Esimiehen kannattaa osoittaa nämä kaksi asiaa etätöihin jääneille työntekijöilleen

Lue uutinen

UUTINEN | DIGITAALINEN TRANFORMAATIO

Kiristyvä taloustilanne haastaa kuntajohtamista - CGI Kuntapulssi avaa näkymän kuntien ja kaupunkien ydintietoihin

Lue uutinen

UUTINEN | KUNNAT

LIIKETOIMINNAN KETTERYYDEN PARANTAMINEN

Maailmanlaajuisen pandemian edetessä poikkeukselliset haasteet ja mahdollisuudet koskettavat kaikkia toimialoja. Mitä tarvitaan massiiviseen muutokseen vastaamiseen, kriisistä palautumiseen ja uusien työtapojen löytämiseen? Ketteryyttä.

Kriisistä selviäminen vaatii uusia ajattelutapoja ja uusia tapoja työskennellä. Tavoitteena on paitsi selviytyä, myös selvitä siitä entistä vahvempana.

Hyödyntämällä vuotuisissa asiakashaastatteluissamme koottuja näkemyksiä eri toimialoilta, eri puolilta maailmaa sekä ketterien menetelmien asiantuntijoidemme kokoamia parhaita käytäntöjä, jaamme suosituksemme ketterien menetelmien hyödyntämisestä.

Lue lisää (pdf)

 

 

CGI:N RESPOND. REBOUND. REINVENT.

 

RESPOND

Kriisin aikana toimimisen välittömien tarpeiden huomioon ottaminen

Tämä vaihe sisältää avun kiireellisissä toimissa, joita tarvitaan resurssien ja järjestelmien sopeuttamiseksi kriisiin vastaamiseksi ja yhteiskunnan toimivuuden tukemiseksi.

 

 

 

REBOUND

Kriisistä selviämiseen liittyviin taktisiin haasteisiin vastaaminen

Tämä vaihe pitää sisällään talouden ja yhteiskunnan uudelleen avaamiseen tarvittavat toimet, mm. valmiudet vastata kysynnän nousuun sekä nopeasti muuttuviin liiketoimintatarpeisiin.

 
 

 

REINVENT

Toimintamallien uudelleensuunnittelu uusien vuorovaikutustapojen mahdollistamiseksi

Tämä vaihe käsittää siirtymisen lyhyellä aikavälillä tehdyistä uudelleen avaamisen toimista toimialalle aiheutuvien rakenteellisten muutosten käsittelyyn sekä uusiin liiketoimintamalleihin ja käytäntöihin.