CGI Cloud Acceleration Services nopeuttaa pilven käyttöönottoa ja maksimoi siitä saatavat hyödyt.

Menestyvät yritykset rakentavat liiketoimintaansa entistä enemmän pilvibisnesmallien ja –teknologian varaan. Valitettavasti hyvätkin ideat saattavat usein kaatua heikkoon käytännön toteutukseen.

CGI Cloud Acceleration Services on asiakaslähtöinen ratkaisu yrityksen pilveistymiseen. 

Nämä kiihdytyspalvelut tarjoavat asiakkaan täsmälliseen tarpeeseen sopivia palvelukokonaisuuksia. CGI Cloud Acceleration Servicesin avulla yritys pääsee nopeasti ja tehokkaasti kiinni pilvipalveluiden rakentamiseen ja niiden toimivuuden varmistamiseen.

”CGI:n Cloud Acceleration Services auttaa yrityksiä onnistumaan omassa pilvitransformaatiossaan avaten ovia uudelle liiketoiminnalle”, kiteyttää CGI:n Cloud Acceleration Servicesista vastaava johtaja Timo Pellikka.

CGI:n Cloud Acceleration Services auttaa yrityksiä onnistumaan omassa pilvitransformaatiossaan avaten ovia uudelle liiketoiminnalle.

 

Ketterää kehittämistä liiketoiminnan ehdoilla

Pilvistrategian tuki ja CGI:n kokemukset lukuisista pilveistämishankkeista auttavat asiakasta tekemään perusteltuja päätöksiä ja tukevat organisaatiota kokonaisvaltaisessa muutoksessa. CGI Cloud Acceleration Services mahdollistavat asiakkaalle myös ketterän kehityksen Agile ja Lean -menetelmien käyttöönoton. 

Timo Pellikka

”Suurena integraattorina ja sovelluskehittäjänä tunnemme kaikki merkittävimmät pilviympäristöt kuten – AWS, Azure, Google Cloud, Oracle Cloud ja erilaiset privaattipilvet – sekä niiden varaan rakennetut palvelut. Kun asiakkaalle sopiva pilvialusta on löydetty, sen vahvuuksia ja liiketoiminnallisia mahdollisuuksia arvioidaan suhteessa tarvittaviin pilvikyvykkyyksiin workshopeissa ja palvelun suunnittelussa”, kertoo Pellikka. 

Tämän kartoituksen jälkeen CGI etenee valitun toimittajan kanssa noudattaen asiakkaan kyvykkyyksien rakentamisessa toimittajan omia prosesseja sekä CGI:n parhaita käytäntöjä. Tällä tavalla tuotettua ratkaisua jatkokehitetään asiakkaan liiketoiminnan vaatimusten mukaisesti. Kokonaisuutta tarkastellaan mahdollisimman horisontaalisesti, mikä tarkoittaa asiakkaan eri liiketoimintayksiköiden tarpeiden huomioimista. 

”Onnistumisen kulmakiviä ovat palveluasenteen ja -kokemuksen lisäksi palvelun aktiivinen hallinta ja kommunikaatio sovelluskehittäjien ja liiketoiminnan sovellusportfolion ­omistajien kanssa sekä asiakkaan toimintaympäristön tuntemus”, täydentää Pellikka. 

HERÄSIKÖ KYSYMYKSIÄ?
Timo Pellikka
+358 50 564 5763
timo.pellikka@cgi.com
tai cgi.fi

Teksti Ari Rytsy
Kuva Jari Härkönen

Tutustu myös