Ratkaisu on CGI:n asiakas- ja sidosryhmälehti

Ratkaisu-lehti 2-2017

CGI Next on digitalisoinnin tehonyrkki, jossa tuotamme palvelut ja ratkaisut asiakaskokemuksen kehittämiseen, työntekijäkokemuksen parantamiseen, tiedolla johtamiseen ja analytiikkaan sekä tuottavuuden nostamiseen. Kaikki osa-alueet läpäiseviä palveluja ovat palvelumuotoilu ja kyberturvallisuuden varmistaminen. Palvelujen ytimessä on data sekä sen älykäs ja tehokas hyödyntäminen.

Tähän numeroon olemme koonneet esimerkkejä kaikilta Nextin palvelualueilta.

Monta tapaa lukea Ratkaisu-lehti

Ratkaisu on CGI:n asiakas- ja sidosryhmälehti

Glaston parantaa asiakkaidensa prosesseja analytiikan avulla. Samalla yhtiö on päässyt todentamaan vuosikymmenten kokemustiedon faktojen valossa. –Digitalisaatio , Big data ja IoT ovat ...

Ruotsalainen Biobanken norr halusi helpottaa ja tehostaa miljoonien veri- ja dna-näytteiden käsittelyä. Avuksi valjastettiin todellista ja digitaalista yhdistävä Augmented Reality. Virtuaali- ja lisätyn todellisuuden ratkaisut ...

Järvenpään terveyskeskussairaalassa hyödynnetään CGI:n uutta osastohoidon mobiilityökalua, OSMOa. Sen avulla kirjaukset onnistuvat potilaan luona ja tarpeellinen tieto kulkee kätevästi hoitajien mukana. Järvenpään uuteen sosiaali- ja terveyskeskukseen JUSTiin ...

Jääkiekkoseura Jokerit teroittaa hokkareitaan markkinoinnin pelikentällä. Palvelumuotoilun avulla tuotetaan parempia asiakaskokemuksia ja ­houkutellaan satunnaisia kävijöitä useammin joukkueen peleihin.

Bonuslaskuri ja uudet autovakuutustuotteet kaksinkertaistivat LähiTapiolan verkkopalvelun kävijämäärät edellisvuoden vastaavaan aikaan verrattuna. Uusasiakasmyynti kasvoi noin kolmanneksen. –Parhaimmat kävijämäärät ovat olleet nelinkertaisia edellisvuoden vastaavaan aikaan verrattuna. Tämä on ...

Vauhdilla monialayritykseksi kasvava OP hakee jatkuvasti paranevaa asiakaskokemusta myös ohjelmistorobotiikan avulla.

Iisalmelainen juomavalmistaja Olvi etenee digitalisaation tiellä. Uusi B2B-verkkokauppa ja SalesApp tehostavat myyntiä ja datan hyödyntämistä.

Luovutettu veri pelastaa vuosittain ­lukuisia ihmishenkiä. Digitalisaatio mahdollistaa sen tarkan, turvallisen ja ennakoivan logistiikan.