Ratkaisu-lehti

Ratkaisu-lehti 2/2016 kertoo innovaatioista

Tässä numerossa kerromme esimerkkejä uuden luomisesta. Miten erilaiset organisaatiot kehittävät uusia palveluja ja liiketoimintaa, hyödyntävät tietoa pääomana ja rakentavat vahvaa palvelukokemusta asiakkailleen. Lue esimerkkejä matkoista kohti asiakaskeskeistä, digitaalista organisaatiota.

Monta tapaa lukea Ratkaisu-lehti

Kotimainen innovaatio auttaa Järvenpäätä optimoimaan kaupungin kotihoitoa. Järvenpään kaupunki on tänä vuonna ottanut kotihoidossa käyttöön Kotihoito Mukana -järjestelmän optimointiratkaisun, CGI:n suomalaisen innovaation, joka automatisoi mobiilityönohjauksen. ...

Postin pikanoutopalvelu parantaa asiakaskokemusta ja vastaa verkkokaupan kasvuun. Postipalveluja ja iBeacon-teknologiaa ­yhdistävä mobiiliratkaisu on lajiaan ensimmäinen maailmassa.

Kun tavoitteena on muuttaa suomalaisten ruokailutottumuksia, tarvitaan laajaa ­kosketuspintaa ja vaikuttavuutta. ­Satokausikalenteri valloittaa pian myös suurkeittiöt. Reilut kaksi vuotta sitten Puolustusvoimien upseeri Samuli Karjula teki ...

Trafin sähköinen rekisteröintipalvelu ylsi puolessa vuodessa miljoonavolyymiin. 
Verkko alkaa olla rekisteröinnin pääkanava. Muutoksen nopeus on ennätysluokkaa. Ajoneuvon voi rekisteröidä koska tahansa kotikoneella tai vaikka kännykällä 60 prosenttia ...

Viikki sähköistyi opiskelijoiden, ammattikoodareiden ja käytettävyyssuunnittelijoiden rynnätessä digitaali­laitumelle testaamaan joukkoliikenteeseen liittyviä ideoitaan. CGI oli mukana sponsorina ja mentorina, sillä nykyinen reittiopas on yhtiön käsialaa . Helsingin ...