atkaisu on CGI:n asiakas- ja sidosryhmälehti table

Ratkaisu-lehti 1-2017

Kolme sanaa, jotka jäsentävät tätä lehteä, Ratkaisu-tapahtumaamme – ja jokaisen yrityksen liiketoimintaa. Jokaisen yrityksen on löydettävä edullisempi tapa ottaa tehot irti IT:stä (run), polku digitaalisen muutoksen läpivientiin (change) ja apukeinot uuden kasvun rakentamiseen (grow).

Tässä lehdessä Ratkaisu-tapahtuman puhujamme raottavat verhoa siihen, miten heillä johdetaan IT:tä, muutosta ja kasvua.

Monta tapaa lukea Ratkaisu-lehti

Kuuro rap-artisti ja ­yrittäjä Signmark taistelee viittomakielisen kulttuurin puolesta. Hän uskoo musiikin ja digitalisaation tuovan kuurot ja kuulevat lähemmäksi toisiaan.

Kun vuotuinen ­kasvutavoite on kymmenen prosenttia, muutos­voimaakin tarvitaan. Eltelin ­ratkaisu on IT-palvelujen ­yhtenäistäminen.

Finnairin rooli paljon matkustavien ­suomalaisten vapaa-ajassa ja arjessa on vahva. Asiakaskokemusta kehitetään ja vahvistetaan myös digitaalisin palveluin.

Mobilcom lähti muutosmatkalle asiakkaidensa elämäntapakumppaniksi.

Nordean ­tavoitteena on jatkaa 2020-luvullakin vahvana asiakaslähtöisenä ja kilpailukykyisenä pankkina rakentamalla laaja ekosysteemi, jonka avulla se voi tarjota asiakkailleen monipuolisia palveluja.

Metsäjätti Stora Enso panostaa uusiutuvien tuotteiden innovointiin. Digitalisaatiolla on oma roolinsa kestävien liiketoimintojen kehittämisessä.

Tampereen siirtyminen ­digiaikaan näkyy niin hoivatyössä, ­opetuksessa kuin liikenteessäkin.