TaskuTurva, Turvan asiakkaiden ja Turvan vakuuttamien ammattiliittojen jäsenten mobiilipalvelu, helpottaa arkea säästäen aikaa ja rahaa sekä katsoo vakuutusasioita asiakkaan silmin. Palvelu parantaa erityisesti lapsiperheiden elämää - TaskuTurvan avulla lapsen kanssa lääkärissä asiointi hoituu rahaa käyttämättä ja vahinkoilmoitusta täyttämättä.

Hyppää kanssamme Service Sprintiin

Service Sprintissä luomme ideastasi palvelun prototyypin ja testaamme sen elinkelpoisuuden jokaiselta kantilta, viikossa. Varmistamme, että uusi palvelusi on houkutteleva, se pystytään toteuttamaan ja se on myös järkevää bisnestä. Kaikki tämä viikossa.

Sprintissä kootaan moniosaajatiimi, joka keskittyy viikon ajan vain siihen. Tavoitteena on ymmärtää mahdollisimman nopeasti mikä on business-haaste, mikä siihen voisi olla ratkaisu ja luoda prototyyppi ratkaisusta. Service Sprintissä arvioidaan palvelun elinkelpoisuutta joka kantilta – niin loppukäyttäjien kuin bisneksenkin puolelta.

Sprintiä varten koottava moniosaajatiimi voi pitää sisällään esimerkiksi henkilöt

Asiakkaalta

  • liiketoiminnasta
  • IT:stä / myynnistä / markkinoinnista
  • asiakaskokemuksen kehittämisestä vastaavan
  • lyhyempiä vierailuja aihe-alueiden asiantuntijoilta

 

CGI:ltä

  • palvelumuotoilija
  • liiketoimintakonsultti, jolla osaamista valitulta toimialalta
  • visualisti & prototypoija
  • it-arkkitehti

 

Merger - Mehrwert für Ihr Unternehmen

Service Sprint

Salamannopeasti ideoista konkretiaan!

Haluatko tehdä ideoistasi totta tehokkaasti ja ihmislähtöisesti? Onko sinulla ratkaisemattomia, liiketoimintaasi liittyviä haasteita tai haluatko testata hypoteeseja ennen suurten päätösten tekemistä?  Service Sprint on CGI:n hittipalveluksi noussut kehitysmalli, joka auttaa sinua konkretisoimaan, testaamaan ja arvioimaan ideoita vain yhdessä viikossa!

Sprint on erinomainen työtapa juuri sinulle, jos kaipaat nopeita päätöksiä, etsit uutta suuntaa tai sinulla on idea, jota haluat testata. Tavallisesti idean konseptiksi saattaminen ja sen testaaminen saattaa kestää useita kuukausia. Viikon kestävässä Sprintissä kerätään samaan tilaan työntekijöitä eri sidosryhmistä ja toimialoilta työskentelemään paitsi yhdessä muiden kanssa, myös itsenäisesti omaa tietotaitoaan hyödyntäen. Ei häiriötekijöitä, ei silputtuja projekteja tai epämääräistä käsienheiluttelu-brainstormingia. Konseptin suunnitteluun ja validointiin on mahdollista osallistaa myös palvelun aitoja käyttäjiä. Lopputuloksena on konkreettinen palvelukonsepti, joka on paitsi käyttäjälle merkityksellinen ja houkutteleva, myös liiketoiminnallisesti järkevä ja teknisesti toteutettava.

Nyt sinulla on mahdollisuus oppia soveltamaan Service Sprint -mallia omiin palveluihisi ja tuotteisiisi koulutuksessa, jossa CGI:n asiantuntijat tutustuttavat sinut ketterän menetelmän saloihin intensiivisessä, mutta palkitsevassa workshopissa. Koulutuksen jälkeen osaat erottaa ideoiden seasta kehityskelpoisimmat helmet, prototypoida ja kerätä käyttäjäpalautetta, todentaa liiketoimintaoletuksia ja saada tuloksia aikaan ripeästi.

Kohderyhmä: Koulutus sopii kenelle tahansa, joka on mukana kehittämässä tai toteuttamassa

-    Tuotteita tai palveluita
-    Liiketoimintaa tai myyntiä
-    Uusia tuote- tai palveluideoita

Kesto: 1 päivä
Kieli: Suomi. Materiaali on saatavilla suomeksi tai englanniksi.
Hinta: 550€. Kysy tarjous asiakaskohtaisesta koulutuksesta.
Hinta sisältää: Koulutuspäivän yhdelle ja materiaalit.

digital platform tablet

Johdatus palvelumuotoiluun

Kuinka luoda arvoa osallistavan suunnittelun avulla

Opi palvelumuotoilua ja ihmiskeskeistä suunnittelua teorian ja käytännöllisten harjoitteiden kautta, keskittyen asiakasymmärryksen keräämiseen sekä palvelumuotoilun menetelmiin. Päivän mittaisen kurssin aikana pääset kokeilemaan ja soveltamaan menetelmiä myös käytännössä yhdessä muiden osallistujien kanssa. Tämän lisäksi perehdymme palveluiden suunnittelun ympärillä oleviin teorioihin, kuten palvelulähtöiseen ajatteluun (Service Logic) sekä osallistavaan suunnitteluun (Co-Creation). Peruskurssista on saatavilla myös kaksi muuta versiota, joissa palvelumuotoiluun yhdistetään alustataloutta tai moderneja teknologian työkaluja. 

Kurssin päätteeksi:

-    Ymmärrät palvelumuotoilun perusteet, ihmiskeskeisen suunnittelun periaatteet sekä suunnittelumenetelmien perusteet
-    Ymmärrät asiakaskokemuksen ja asiakasymmärryksen merkityksen ja roolin menestyksellisten palveluiden suunnittelussa
-    Ymmärrät arvonluonnin perusteet sekä saat ajatuksia siitä, miten voisit osallistaa asiakkaita omien palveluidesi kehityksessä

Kesto: 1 päivä.
Hinta: Early-bird 395€, muutoin 495€
Kieli: Englanti
Hinta sisältää: Koulutuspäivän ja materiaalit