Ronja Mahosenaho kertoo, kuinka CGI auttaa luomaan parempia kokemuksia, uudenlaisia palveluita ja uutta liiketoimintaa asiakkaita ymmärtäen.
Hoitoalalla kaikki alkaa ihmisestä. Siksi HUSin kirurgisen gynekologian kehittämisen lähtökohdaksi valittiin potilaskokemuksen kartoittaminen CGI:n palvelumuotoilun asiantuntijoiden voimin.

Haluatko löytää yritystoimintasi uuden ytimen? Haluatko luoda ylivoimaisen asiakaskokemuksen? Tuomme asiakkaat aitoon vuoropuheluun ja olennaiseksi osaksi palveluiden kehittämistä. Muotoilemme asiakaskokemusta kokonaisuutena, joka huomioi asiakkaille näkyvien asioiden kehityksen lisäksi myös yrityksen sisäisten prosessien, työntekijäkokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen.

Palvelumuotoilulla merkityksellisiä palveluita

Olemme kumppanisi kun haluat varmistaa, että asiakaskokemuksesi suunnittelu viedään konkretian tasolle. Palvelumuotoilulla voidaan ohjata palveluiden ja liiketoiminnan kehittämistä isossa mittakaavassa, katsoen kokonaiskuvaa. Yhdistämällä palvelumuotoilu- ja liiketoimintaosaamisen CGI:n laajaan teknologia- ja toimialaosaamiseen luomme ketterästi palveluita, jotka tuottavat aidosti arvoa liiketoiminnalle, asiakkaille ja työntekijöille. Olemme kumppanisi aina strategiasta ja visioista konkreettisten asiakaskokemusten toteuttamiseen ja jatkokehittämiseen saakka – luonnollisesti asiakkaitasi ymmärtäen.

Palvelumuotoilijat työssä

 


 

cgi-media-case-YIT

Luomassa uudenlaista asukaskokemusta

YIT käynnisti mittavan ja yhtiön online-liiketoiminnan kannalta merkittävän kehityshankkeen CGI:n kanssa, jonka keskeisenä osana oli CGI:n palvelumuotoiluosaaminen. Innovatiivisen tiimityön lopputuloksena syntyi toimialalla ainutlaatuinen palvelukanava, YIT Plus.

 

cgi-media-case-Chabla

Chabla-mobiilisovellus yhdistää kuurot ja viittomakielen tulkit

Signmark Productions julkaisi innovatiivisen ja mullistavan sovelluksen viittomakielen käyttäjille. Yhdessä CGI:n kanssa luotu Chabla on mobiilisovellus, joka yhdistää kuurot ja viittomakielen tulkit maailmanlaajuisesti.

cgi-media-case-Jokerit

Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen

Jokerien siirtyminen KHL:ään nostatti tunteita sekä puolesta että vastaan. Kovat pelaajajulkistukset ruokkivat kiinnostusta, mutta alkuinnostuksen jälkeen satunnaisten kävijöiden vierailut vähenivät. Haasteen taklaamiseksi Jokerit lähti kehittämään pelien tarjoamaa asiakaskokemusta yhdessä CGI:n kanssa.

 

ideas-image

Kunnianhimottomuus kuihduttaa innovaatiot

Kaiken liiketoiminnan perustana ovat uudet ideat ja innovaatiot. Niiden synnyttäminen ei kuitenkaan aina ole helppoa - eikä selvästikään itsestäänselvyys.

service-design

Selvitys: Palvelumuotoilun suosio ja strateginen merkitys kasvavat Suomessa

IT-palveluyhtiö CGI kartoitti palvelumuotoilun tilaa suomalaisissa yrityksissä ja julkishallinnossa. Tulosten mukaan yritykset ja julkishallinnon organisaatiot tulevat hyödyntämään palvelumuotoilua erilaisissa kehittämishankkeissaan entistä voimakkaammin.

 

 

strategy-image

Digitaalisessa murroksessa strategia on ensimmäinen uhri

Digitaalisen liiketoiminnan globaalit menestystarinat ovat häikäiseviä. Lähes jokainen yritys haluaisi osalliseksi tästä suosituimpien applikaatioiden ja alustojen nauttimasta glooriasta ja tietenkin menestystä seuraavista rahavirroista.