Finavian tärkein tavoite on tehdä matkustamisesta sujuvaa ja mutkatonta. Konsultoimme asiakasta paikkatiedon strategiasta ja rakensimme konkreettisen toimintasuunnitelman tavoitteisiin pääsemiseksi yhteistyössä asiakkaan kanssa. Lue uudesta referenssistä, mitä hyötyä asiakkaamme saavutti paikkatiedon tarkastelemisella kokonaisuutena yksittäisten siilojen sijaan.  

Datan ja analytiikan rooli korostuu tulevaisuudessa, mutta kuinka organisaatiot voisivat hyödyntää tietoa tehokkaammin?

CGI Luotsi auttaa näkemään paikkatiedon osana organisaation muuta liiketoimintadataa sekä tunnistamaan kilpailuetua luovat yhteydet olemassa olevista datamassoista.  

Autamme kirkastamaan strategian, jolla organisaatiosi muuttaa jatkossa liiketoimintatiedon älykkyydeksi paikkatiedon avulla. Nykytilan ja vision lisäksi tuemme asiakasta taktisen tason suunnitelmassa sekä konsultoimme teknologiavalinnoissa.

Uutta näkemystä bisneskriittisen datan hallintaan

Luotsi toimii tukena esimerkiksi tilanteissa, joissa organisaatio haluaa jäsentyneempää tietoa päätöksenteon tueksi tai tiedonhallinnan toimintamallia halutaan uudistaa. Autamme asiakkaitamme käyttämään sijaintia työkaluna muun liiketoimintadatan hallinnassa sekä uudenlaisessa yhdistelemisessä - tavoitteena luoda uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja innovatiivisia palveluita. 

Vahvuutemme on laaja ja pitkäaikainen yhteistyö eri toimialoilla ja kyvykkyytemme tuoda innovaatioita toimialasi ulkopuolelta. Olemme luotsanneet menestyksekseen asiakkaita mm. liikenteen ja kaupan aloilta.

Miten CGI Luotsi toimii?

Luotsi-projekti koostuu neljästä moduulista, joista nykytilan määrittely ja strategiset tavoitteet muodostavat sen ytimen. Niitä on mahdollista täydentää etenemissuunnitelmalla sekä teknologiaselvityksellä, jos tämä koetaan tarpeelliseksi. 

Kuva: CGI Luotsi