Tulevaisuus luodaan suurilla unelmilla. Katseella, joka kantaa kauas. Rohkeudella muuttaa suuntaa. Yhteisellä kielellä. Oikealla tiedolla. Intohimolla, josta syntyy tulosta. Voimalla jatkaa eteenpäin. Tätä kaikkea on CGI Next, digitaalisen menestystarinasi toteuttaja.

Tahdotko lähemmäs asiakastasi kuin kukaan muu? Haluatko tietää, mikä on mahdollista – ja tehdä siitä totta? CGI Next kulkee kanssasi koko digitaalisen matkan ideasta toteutukseen ja jatkuvaan kehittämiseen. Autamme sekä uusien palvelujen ja liiketoimintojen luomisessa että asiakaskokemuksen ja nykyisen toiminnan kehittämisessä. Saat rinnallesi kumppanin, joka tuo ulottuvillesi ketterän kehityksen ja rohkeat kokeilut, raivaten tiesi asiakkaan iholle ja sen alle.

Haluatko siirtää organisaatiosi tekoälyaikaan tai luoda ideastasi prototyypin nopeassa ajassa? Tutustu alla tapoihin lähteä viemään näitä eteenpäin ja lähdetään yhdessä muuttamaan ideastasi kannattavaa liiketoimintaa. 

Digital Insight -työpaja

Digital Insight -työpaja on askel kohti ensimmäistä pilottitoteutusta. Työpaja on puolen päivän mittainen, ja sen tavoitteena on kokeneiden fasilitattorien johdolla tarkentaa organisaatiotanne kiinnostavat kysymykset, sekä:

• kirkastaa tekoälyn mahdollisuuksia liiketoiminnalle

• tunnistaa liiketoiminnan haaste, tavoite tai tutkimuskysymys jota tekoälyn keinoin voitaisi lähteä ratkaisemaan

• tarkentaa tekoälyn pilottitoteutuksen sisältö ja tavoite

Lue lisää ja osallistu työpajaan

Service Sprint

Service Sprintissä luomme ideastasi palvelun prototyypin ja testaamme sen elinkelpoisuuden jokaiselta kantilta, viikossa. Varmistamme, että uusi palvelusi on houkutteleva, se pystytään toteuttamaan ja se on myös järkevää bisnestä. Kaikki tämä viikossa.

Sprintissä kootaan moniosaajatiimi, joka keskittyy viikon ajan vain siihen. Tavoitteena on ymmärtää mahdollisimman nopeasti mikä on business-haaste, mikä siihen voisi olla ratkaisu ja luoda prototyyppi ratkaisusta. Service Sprintissä arvioidaan palvelun elinkelpoisuutta joka kantilta – niin loppukäyttäjien kuin bisneksenkin puolelta.

Lue lisää ja osallistu Service Sprintiin

NextLab

NextLabissa testataan uusia teknologioita ja niiden soveltuvuutta liiketoimintaan lyhyillä konkreettisilla kokeiluilla. Ketterät kokeilut auttavat paitsi testaamaan mahdollisuuksia myös ponnistamaan ideat projekteiksi. NextLabin avulla voit evaluoida uusia ideoita ja teknologioita kustannustehokkaasti, ilman tarvetta investoida niihin itse. Tarjoamme valmiin ympäristön ja asiantuntijat käyttöösi.

Next Lab tarjoaa:

  • nopeasti käyttövalmiin ympäristön testaukseen
  • asiantuntemuksen uusista teknologioista
  • yhteistyömallin jatkokehitykseen

Tervetuloa tutustumaan NextLabiin

 

statistics-animaatio-cgi
tekoäly-ostajan-opas-medium-image

Lataa: Tekoälyn ostajan opas

Kuinka tekoälyn avulla voi menestyä omissa ydintoiminnoissaan ja mitä huomioida ennen ensimmäistä tekoälyprojektia? Kokosimme oppaaseen yhdistelmän avainteknologioiden esittelyjä, liiketoiminta-oivalluksia, esimerkkitapauksia ja neuvoja ensimmäiseen tekoälyprojektiin. 

Lataa opas

emerging technologies-3

Pieni sanakirja tekoälystä

Tekoäly, älykäs automaatio ja robotiikka; AI, IA ja RPA… Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Kaikki vaikeilta kuulostavia termejä, joiden merkitys ei aina ole selvä ammattilaisillekaan. Nyt voit ottaa termit haltuun kokoamani sanaston avulla!

Lue blogiteksti

digital-insight-workshop

ASKEL KOHTI ENSIMMÄISTÄ PILOTTITOTEUTUSTA

Digital Insight -työpaja on askel lähemmäs ensimmäistä pilottitoteutusta. Työpaja on puolen päivän mittainen, ja sen tavoitteena on kokeneiden fasilitattorien johdolla tarkentaa organisaatiotanne kiinnostavat kysymykset.

Lue lisää ja osallistu työpajaan

 

Doctor consulting with patient

Koneäly ennakoi sairausriskejä

Analytiikan ja koneälyn valjastaminen Oulussa yli 24 000 ihmisen työkyvyn ylläpitoon sekä hyvinvoinnin -parantamiseen vähentää merkittävästi sairauspäiviä.

Lue artikkeli

hero-media-boat

LAIVA ON LASTATTU ÄLYKKÄÄSTI

Tekoälyn avulla merikuljetusten turvallisuutta voidaan parantaa. ”Haluamme tuoda paitsi uusia palveluja myös lisää turvallisuutta ja ennustettavuutta, siksi lähdimme CGI:n kanssa miettimään tekoälyn ja analytiikan mahdollisuuksia”, Keskilohko sanoo.

Lue artikkeli

jokerit-case

Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen

Jokerien siirtyminen KHL:ään nostatti tunteita sekä puolesta että vastaan. Kovat pelaajajulkistukset ruokkivat kiinnostusta, mutta alkuinnostuksen jälkeen satunnaisten kävijöiden vierailut vähenivät. Haasteen taklaamiseksi Jokerit lähti kehittämään pelien tarjoamaa asiakaskokemusta yhdessä CGI:n kanssa.

Lue lisää