Miten hyvä asiakaskokemus vakuutusalalla nykypäivänä rakennetaan ja miten digitaalisia palveluja on Fenniassa lähdetty kehittämään? Kuuntele podcast.  

omnichannel-ecommerce

 

 

Monikanavaisuus ja verkkokauppa

Asiantuntijatiimimme on tukenasi projektin alusta loppuun. Suunnittelemme, visualisoimme, toteutamme ja hienosäädämme juuri sinun yrityksen liiketoiminnan kannalta toimivimman ratkaisun ketterästi ja tehokkaasti. Jatkuva datan kerääminen ja mittaaminen ohjaavat kehitystä ja varmistavat optimaalisen lopputuloksen. Digitaalisen myynnin ja verkkokaupan ratkaisumme sitovat kaikki asiakaskanavat ja datan saumattomasti yhdeksi arvoverkoksi. Näin asiakaskokemus on mahdollista viedä seuraavalle tasolle. Liitämme verkkokaupan ratkaisut osaksi olemassaolevia verkkopalveluja ja kanavia. Tämä edellyttää verkkokaupparatkaisulta kykyä integroitua olemassa oleviin ratkaisuihin. Toteutamme digitaalisen myynnin ja verkkokaupan ratkaisuja joko Magentolla tai ja API:hin pohjautuvana liiketoiminta-alustaratkaisuna.

 

 

 

Omnichannel sprint

Omnichannel sprint on mainio tapa miettiä lyhyessä ajassa, missä tilassa yrityksesi kaikkikanavainen myynti ja markkinointi on tällä hetkellä ja mihin haluaisit mahdollisesti viedä sitä tulevaisuudessa monikanavaisesti.

Sprintissä kootaan moniosaajatiimi, joka työskentelee viikon ajan tiiviisti kanssasi. Sprintin päätteeksi olemme määritelleet organisaatiosi monikanavaisen myynnin strategian, tarpeelliset kasvupalvelut sekä luoneet monikanavaisuutta tukevien ratkaisujen tiekartan.

omnichannel-sprint

growth-hacking

 

 

 

Kasvuhakkerointi (Growth hacking)

Kasvuhakkerointi on tehokas tapa kasvattaa liiketoimintasi konversiota/konversioprosenttia käyttämättä suuria rahasummia markkinointiin. CGI:n palveluksessa olevat digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset taittavat kasvuhakkeroinnin metodit, joiden avulla he pystyvät määrittelemään tuotteesi markkinasopivuuden ja löytämään juuri sinun yrityksesi kannalta parhaat käytännöt kasvun saavuttamiseksi.

hero-media-olvi-case

Positiivinen ote digitaalisuuteen - Case Olvi

Olvi Oyj:n markkinointijohtaja Olli Heikkilä kertoo havahtumisen digiaikaan tapahtuneen pari vuotta sitten. "Aika oli ajanut vanhan verkkopalvelun ohi. Käytettävyys oli heikko, ylläpito työlästä ja siksi satunnaista. Käyttöaste oli liian matala. Esimerkiksi tärkeitä uutuuksia puuttui ja vanhoja tuotteita kummitteli listoilla", Heikkilä toteaa. Olvin uudessa verkkokaupassa hyödynnettiin CGI:n kehittämää verkkokauppa­ratkaisua, joka integroitiin Olvin taustajärjestelmiin. 

Lue lisää

medium-image-case-finnair

Finnair: Ilmassa ja maassa asiakkaan asialla

Finnairin rooli paljon matkustavien ­suomalaisten vapaa-ajassa ja arjessa on vahva. Asiakaskokemusta kehitetään ja vahvistetaan myös digitaalisin palveluin. Asiakkuuden kokonaiskokemuksen parantamiseen tähdätään muun muassa mobiilisovelluksella, jolla on tällä hetkellä kuukausittain yli 100 000 käyttäjää. CGI:n teknologia huolehtii siitä, että sovellus toimii saumattomasti yhteen moninaisten taustajärjestelmien kanssa.

Lue lisää