Mobiiliratkaisut

Resource center

Helsingin seudun liikenne ulkoisti useiden asiakassovellusten kehitystyössä käyttämänsä versionhallintajärjestelmän ylläpidon CGI:n hoidettavaksi. Migraatio hoitui reilussa kahdessa kuukaudessa.

Kotihoito Mukana -mobiiliratkaisussa optimointi on saumaton osa työnohjausta ja se tarjoaa tehokkaan ja helppokäyttöisen tavan lisätä välittömään asiakastyöhön käytettävää aikaa. Loviisassa Kotihoito Mukana otettiin käyttöön vuonna 2017.

Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut otti koko henkilöstölleen käyttöön Mobilog -toiminnanohjausjärjestelmän, jonka avulla 300 liikkuvaa työntekijää voi nähdä kaikki tarvittavat tiedot työtehtävistään sekä raportoida toteutuneet työtunnit. HY247 on Helsingin yliopiston in-house yhtiö, joka vastaa Helsingin yliopiston noin 300 kiinteistön kiinteistöpalveluista. Palveluihin kuuluvat...

TerveysHelppi on CGI:n kehittämä mobiilisovellus ja virtuaalisairaala, joka tuo Mehiläisen etäsairaanhoitajien sekä -lääkäreiden avun LähiTapiolassa henkilövakuutettujen asiakkaiden ulottuville.

Lemmikin ja omistajan välinen suhde on ainutlaatuinen sekä vahvasti tunnepitoinen. Ulkopuolisen on usein mahdotonta ymmärtää, kuinka suuren, jopa terveyteen vaikuttavan surun lemmikin sairastuminen voi aiheuttaa. Helpotusta tilanteeseen tarjoaa LemmikkiHelppi, LähiTapiolan oma etäeläinlääkärisovellus, jonka avulla rakkaan perheenjäsenen hoito onnistuu kotisohvalta ja...

RTK-Palvelu Oy tehostaa ja tarkentaa liikkuvan työn ohjausta ja työnajanseurantaansa Mobilog -ratkaisun avulla. CGI:n toimittama mobiiliratkaisu helpottaa palkkahallinnon työtä ja vapauttaa samalla esimiehille enemmän aikaa asiakaspalveluun.

Signmark Productions julkaisi innovatiivisen ja mullistavan sovelluksen viittomakielen käyttäjille. Yhdessä CGI:n kanssa luotu Chabla on mobiilisovellus, joka yhdistää kuurot ja viittomakielen tulkit maailmanlaajuisesti.

Kirjoista on verkossa tarjolla valtava määrä kiinnostavaa ja jatkuvasti päivittyvää tietoa, joka ei mahdu kansilehdelle. Päätimme Akateemisen Kirjakaupan kanssa kokeilla, miten asiakkaat voisivat helpommin valita itselleen tai lahjaksi sopivampaa luettavaa.

Parempia digitaalisia asiakaskokemuksia ja tehoa myyntiin Olvi Oyj on toiminut panimo- ja virvoitusjuoma-alalla jo vuodesta 1878. Vuosien saatossa yrityksen kasvun myötä myös myyntivolyymi on noussut tasaisesti. Vuonna 2016 Olvi myi yhteensä 609,4 miljoona litraa virvokkeita. Olvin uudella verkkokaupalla haluttiin sujuvoittaa...