Asiakaskokemuksen kehittäminen

Resource center

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon tietojärjestelmien uudistushanke on tehostanut seurakuntien hallintoa ja tuonut uusia mahdollisuuksia kirkon jäsenten sähköiseen palvelemiseen. Kirjuri-jäsentietojärjestelmä on helpottanut ja nopeuttanut muun muassa virkatodistusten saamista.

Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin potilasasiakkaat pääsevät jatkossa valitsemaan mieleisensä ruoka-annoksen. Palmian uuden ruokapalvelun tavoitteena on tarjota maistuvampaa sairaalaruokaa. Positiivinen potilaskokemus muodostuu monesta eri tekijästä, joista yksi on sairaalassa tarjottava ruoka. Tätä näkemystä tukee palveluyhtiönä tunnetun Palmian syksyllä 2019 toteuttama tutkimus sairaalan ruokapalveluiden...

HSL on toteuttanut laajan verkkopalvelujen uudistuksen, jonka myötä muun muassa suosittu Reittiopas siirtyi osaksi hsl.fi:tä. Monitoimittajaympäristössä toteutetussa työssä CGI:n vastuulla oli Reittioppaan käyttöliittymän uudistus.

Kun Ruisrock, Suomen suosituin kesäfestivaali, pyysi CGI:n apua saadakseen lisää tietoa asiakaskokemuksesta, lopputulos ylitti kaikkien odotukset. Tervetuloa neuraaliverkkojen ja kasvoanalytiikan aikakaudelle. Lue asiakastarinamme.

Parempia digitaalisia asiakaskokemuksia ja tehoa myyntiin Olvi Oyj on toiminut panimo- ja virvoitusjuoma-alalla jo vuodesta 1878. Vuosien saatossa yrityksen kasvun myötä myös myyntivolyymi on noussut tasaisesti. Vuonna 2016 Olvi myi yhteensä 609,4 miljoona litraa virvokkeita. Olvin uudella verkkokaupalla haluttiin sujuvoittaa...

Käsin täytettävät tilauskirjat jäivät arkistoihin pölyttymään, kun Wulffin suoramyynnin ammattilaiset ottivat käyttöönsä asiakkuudenhallintajärjestelmän sisältävät tabletit. Myös myynnin ohjaaminen tehostui huomattavasti. Aikaisemmin Wulffin suoramyynnin ammattilaiset kiersivät asiakkaidensa luona asiakaskorttilaatikoiden, paksujen mappien ja painettujen mainosmateriaalien kanssa. Asiakastiedot kulkivat myyjän mukana ja jokainen...

Aurinkomatkat uudistaa asiakkuudenhallintaansa muun muassa valjastamalla sosiaalisen median asiakaspalveluun. Muutos vaikuttaa yrityksen jokaisen ihmisen työnkuvaan. Anna Salmi puhkuu intoa. Aurinkomatkojen myynti- ja markkinointijohtaja vie läpi uransa laajinta muutosta, kun matkanjärjestäjä muuttaa prosessejaan, purkaa toimintansa siiloja ja parantaa asiakaspalveluaan. Aurinkomatkat on...