Digitalisaatio ja uudet teknologiat mullistavat bisnestä jatkuvasti. Ne tarjoavat tulevaisuudenkuvia, joista aiemmin on osattu vain haaveilla. Kokosimme viisi käytännön esimerkkiä siitä, miten vähittäiskaupan alalla on hyödynnetty uusia teknologiota ja digitaalisia innovaatioita.

E-kirjan luettuasi tiedät, miten:

  • asiakastiedolla voidaan kehittää monikanavaista asiakaskokemusta ympäri maailmaa,
  • verkkokauppias on siirtänyt digitaaliset palvelut kivijalkaan,
  • tuotetarjontaa voi personoida videoanalytiikan avulla,
  • tehdään tuotannon eettisyys näkyväksi lohkoketjumenetelmällä ja
  • miksi vaikuttajamarkkinoinnin merkitys sosiaalisessa mediassa alkaa horjua.
  • Nyt on sinun tilaisuutesi luoda jotain ennennäkemätöntä - jotain sellaista, mikä modernisoi asiakaskokemuksen ja sitouttaa uusilla tavoilla!
     

Täytä alla oleva lomake, niin lähetämme ekirjan sähköpostiisi.