Digitalisaatio ja uudet teknologiat mullistavat bisnestä jatkuvasti. Mutta miten vähittäiskauppa voi hyötyä uusimmista innovaatioista ja luoda toimialalle uusia palveluja ja uutta pöhinää? Uudet teknologiat tarjoavat näkymiä, joista aiemmin on voitu vain haaveilla. Aina ei ole ...

Monikanavaisuudesta kanavariippumattomuuteen

Ajattele, mitä hyötyisit, jos asiakkaasi olisi mahdollista löytää etsimänsä välittömästi ostohalun herättyä. Entä jos henkilökuntasi olisi valmiina tarjoamaan yksilöllistä palvelua heti kun asiakas astuu myymälääsi? Tai jos myyntikanavasi tukisivat toisiaan sen sijaan että ne kilpailevat keskenään?

Avullamme luot vahvan perustan erinomaiselle asiakas- ja asiointikokemukselle ja saat etumatkaa kilpailijoihisi. Tutustu tarjontaamme:

Tuoteratkaisut

Aromi - ruokapalveluiden toiminnanohjausjärjestelmä

CGI eSign - sähköinen allekirjoitus

CGI HR - kokonaisratkaisumme HR- ja palkkahallintoon

Dafo - tekstiili- ja muotialan toiminnanohjausjärjestelmä

Essi - nopea, vaivaton ja nykyaikainen verkkokaupan ratkaisu

LS Nav - moderni kaupan alan toiminnanohjausratkaisu

Microsoft Dynamics 365 - toiminnanohjaus ja asiakkuudenhallinta

Mobilog - liikkuvan työn hallintaan

PosManager - kaupan tarpeisiin suunniteltu kassajärjestelmä

Prototype Factory - konkretisoi ideasi prototyypiksi

Rondo - automatisoi liiketoimintaprosessien työnkulut ja asiakirjojen arkistointi

Sonet Premium - yritysten ja yhteisöjen toiminnanohjausjärjestelmä

Travex360 - mobiiliratkaisu matkan aikana tapahtuvalle myynnille

Unify360 - pilvipalvelu hybridiympäristöjen hallinttan

Toimialapalvelut

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Datan ja analytiikan hyödyntäminen

Henkilöstö- ja palkkahallinto (HR)

Konsultointi

Palvelumuotoilu

Tietoturva ja toiminnan turvallisuus

Toiminnan- ja valmistuksenohjaus

Älykkäät myymälä- ja kassajärjestelmät (POS)

 

 

 

retail banking customer revolution
85 % pitää asiakaskokemuksen kehittämistä elintärkeänä
71 % kaupan alan yrityksistä pitää kaikkikanavaisuutta tärkeänä kehityskohteena
55 % kaupan alan yrityksistä palvelee asiakkaitaan paremmin ennustavalla analytiikalla

CASE Minimani

Parempaa asiakaskokemusta itsepalvelukassoilla

Minimanin myymäläuudistuksen yhteydessä nykyistä LS NAV -kassaratkaisua laajennettiin itsepalvelukassatoiminnallisuudella, jossa perinteisen pikakassan lisäksi otettiin käyttöön itsepalvelulinjakassa. Ratkaisussa korostuu etenkin asiakaslähtöisyys ja helppokäyttöisyys.

Katso videolta, miten järjestelmä toimii käytännössä!

 

Tutustu LS NAV -ratkaisuun

 

 

CASE Timberland

Tehoa menekinennustamiseen modernilla kassajärjestelmällä

Timberland-shopia perustettaessa uudelle vähittäismyyntiketjulle tarvittiin oma kassajärjestelmä. Ratkaisuksi valittiin nykyaikainen ja helppokäyttöinen Dafokassa, joka integroitiin jo käytössä olleeseen tekstiiliteollisuuden Dafo-toiminnanohjausjärjestelmään.

Katso video, ja tutustu Timberland-shopin tapaukseen!

 

Lue lisää kassajärjestelmistä

 

 

 

E-KIRJA: 5 x MUUTOS VÄHITTÄISKAUPPA

Miten vähittäiskaupassa luodaan uutta liiketoimintaa ja parempia asiakaskokemuksia?

Kokosimme viisi käytännön esimerkkiä siitä, miten kaupan alalla on hyödynnetty uutta teknologiaa ja digitaalisia innovaatioita. Lataa maksuton opas ja inspiroidu alan edelläkävijöistä!

Lataa eKirja