CGI on käynnistänyt siivouspalvelujen digitalisointiprojektin yhteistyössä Lindströmin ja ISS Palvelujen kanssa. CGI:n toimitiloissa olevat Lindströmin käsipyyhelaitteet lähettävät automaattisen palvelupyynnön ISS:n siivoojien mobiililaitteisiin, kun käsipyyhkeen loppuminen lähestyy.

Millaisia hyötyjä IoT tuo yritykselle?

Yhdistämällä yrityksen eri tuotannontekijät – esineet, laitteet, tilat, ihmiset ja prosessit – verkkoon on mahdollista ymmärtää liiketoimintaa paremmin. Tietoa rikastamalla ja hyödyntämällä analytiikkaa päästään nopeampaan ja tarkempaan päätöksentekoon sekä ennakoitavuuteen. Tämä avaa tietä aivan uudenlaiselle tuottavuudelle ja antaa mahdollisuuden käyttää tietoa liiketoiminnan tehostamiseen ja uudistamiseen.

FI Data arvo teollisuus arvoketju IoT

 

FI Data arvo hyödyntäminen IoT

 

 

    Digitalisoidaan yrityksenne liiketoimintaa yhdessä

    Näemme IoT:n ennen muuta datan arvon kautta, mutta kokonaisuus koostuu lisäksi teknologisista ja liiketoiminnallisista ratkaisuista. Lähtökohtana ei ole niinkään se, miten tietoa saadaan kerättyä vaan se, miksi tietoa kerätään ja miten tietoa voi ja pitäisi liiketoiminnassa hyödyntää.

    CGI:n ratkaisuja IoT:n hyödyntämiseen

     IoT Factory Dashboard tukee dataan ja faktoihin perustuvaa päätöksentekoa

    CGI:n raportointiratkaisu Iot Factory Dashboard on nopeasti käyttöönotettava, pilvipohjainen raportointiratkaisu, joka lisää läpinäkyvyyttä eri toimintojen välillä ja auttaa yrityksen toimintojen kehittämisessä.

    Katso oheiselta videolta, miten Iot Factory Dashboard auttaa kehittämään yrityksen toimintaa. Luotettava ja reaaliaikainen tieto tekee toiminnan kehittämisestä helpompaa ja tuloksellisempaa.

    Miten IoT muuttaa liiketoimintaa?

    Reaalimaailma dataksi - data lisäarvoksi

    IoT eli Internet of Things. Termi, josta on vouhkattu jo vuosia.

    Mutta mistä se on oikein lähtöisin ja missä sen kehitys menee juuri nyt?

    #uusibisnes-sarjan neljännessä jaksossa asiantuntijavieraana Juha Peltoniemi, CGI:n IoT-vahvistus ja digitaalisen asiakaskokemuksen guru.

     

    Lisää #uusibisnes-jaksoja