Tulevaisuuden liiketoiminta perustuu yhä enemmän koko ekosysteemin laajuisiin digitaalisiin prosesseihin ja palveluihin. SIAM-malli auttaa saumattomien palveluintegraatioiden suunnittelussa ja hallinnassa, blogaa Jaakko Aaltonen.

Digitalisoituvassa ympäristössä eri palvelujen ja prosessien integraationhallinta korostuu. Liiketoimintamallit perustuvat yhä enemmän organisaatioiden koko ekosysteemin laajuisiin digitaalisiin prosesseihin ja -alustoihin sekä eri osa-alueiden palveluihin. Dataa pyritään hyödyntämään useista eri lähteistä parempien loppuasiakaspalveluiden tuottamiseksi. 

Hajanainen data ja liiketoimintakriittiset järjestelmät on yhdistettävä kokonaisuudeksi, joka takaa luotettavat ja sujuvat prosessit, tietoturvallisuutta unohtamatta.

Olemme toteuttaneet asiakkaillemme lukuisia kriittisiä järjestelmä- ja teknologiaintegraatioita, jotka yhdistelevät dataa eri lähteistä. 

 

Integraatiopalveluidemme menestyksen kulmakivet:

  • Olemme paikallisesti läsnä. Tunnemme paikalliset toimialat sekä liiketoiminta- ja teknologiaympäristöt.
  • Globaali toimitusverkosto. Pystymme tarjoamaan huippuluokan laadun ja asiantuntijuuden toimituksiin globaalin verkoston ja prosessien avulla. 
  • Tuotteistetut ratkaisut. CGI:llä on yli 175 liiketoimintaratkaisua organisaatiosi avuksi.  
  • Turvallisuus. Toimintamallimme tukee proaktiivisia strategioita riskinhallinnan, tuottavuuden ja tietoturvan varmistamiseksi. 
     

 

API-alusta tehostaa Finnairin lisäpalvelujen myyntiä

CGI auttoi Finnairia omaksumaan DevOps-kehitysmallin ja rakentamaan API-alusta, joka tukee lentoyhtiön lisäpalveluiden myyntiä. 

Lue asiakastarina

dev ops airplane flying in sunset sky