Kolmannessa ja viimeisessä blogisarjan osassa Vili Urpilainen ottaa kantaa kahteen tapaan tehostaa toimintaa ja kohentaa asiakastyytyväisyyttä: raportointiin ja strategiaan.
”CGI Voice of the Customer -tutkimuksessa haastattelimme globaalisti 1000 asiakasta. Haastatelluista yrityksistä erottui pieni edelläkävijöiden ryhmä, noin 30 yritystä, joiden poikkeuksellista menestystä oli yhdistämässä alustatalouden ajattelun kulmakivet. Näiden yritysten liiketoiminta...
Pinnalla yhä: asiakaskokemuksen hallinta sekä digitaaliset tuotteet ja palvelut. Samat aiheet ovat pyörineet suomalaisten liiketoiminta- ja tietohallintajohtajien investointiprioriteeteissa jo parin vuoden ajan. Aiheet nousevat esille niin Gartnerin Digitalisoituminen ja ICT-kehityshankkeet...
Tämä blogikirjoitus on jatkoa blogisarjan ensimmäiseen osaan. Kolmen osan blogisarja keskittyy asiakastyytyväisyyteen, mutta osat ovat suunniteltu antamaan ajateltavaa myös erikseen.
Miten vähittäiskauppa voi viedä asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Lue blogistamme, miten kiinalainen Alibaba säästää asiakkaansa jonottamiselta ja kohdentamattomalta markkinoinnilta.

Ole siellä missä asiakkaasi ovat: somessa

Sanni Aarnioja Sanni Aarnioja

2018-07-10 Sosiaalinen media luo uusia mahdollisuuksia kuluttajille tarjottavaan markkinointiin ja kaupankäyntiin. Lue blogista, miten some voi tuoda myyntiin uutta pöhinää.

Kunnianhimottomuus kuihduttaa innovaatiot

Markku Myllylahti Markku Myllylahti

2018-07-06 Muistatteko, kun muutama vuosi sitten mediassa levisi kuva mielenosoittajista, jotka kehottivat tunkemaan innovaatiot hanuriin? Tämä lähes legendaariseksi muuttunut kannanotto herätti jo tuolloin hämmennystä ja sen viesti on yhä provosoiva. Kaiken...

[UUSI E-KIRJA] 5x muutos - näin teknologia luo vähittäiskauppaan uutta liiketoimintaa

Kari Martelius Kari Martelius

2018-06-27 Digitalisaatio ja uudet teknologiat mullistavat bisnestä jatkuvasti. Mutta miten vähittäiskauppa voi hyötyä uusimmista innovaatioista ja luoda toimialalle uusia palveluja ja uutta pöhinää? Uudet teknologiat tarjoavat näkymiä, joista aiemmin on voitu...

Decathlon satsaa asiakaskokemukseen kaikissa kanavissa

Petri Anttila Petri Anttila

2018-06-27 Yksi tämän päivän kovimmalla hypekäyrällä ratsastava termi on digitaalinen asiakaskokemus. Digitaalisuus on vienyt eri liiketoiminnot ihan uusille urille, niin myös vähittäiskaupan. Mutta miten vähittäiskaupan asiakaspalvelussa voidaan hyödyntää digitalisaatiota? Moni Etelä-...

Luovu kontrollista, projekteista, budjetoinnista ja ennustettavuudesta – tätä on digiajan johtaminen

Antti Harjunpää Antti Harjunpää

2018-04-20 Unohda kaikki, mitä tiedät yrityksen johtamisesta. Silloin moninkertaistat mahdollisuutesi onnistua digitaalisessa muutoksessa. Investoinnit IT-järjestelmiin on näihin päiviin asti nähty projekteina, joilla on hinta, alku ja loppu. Mallin yhtenä heikkoutena on...