Ensisijaiset välilehdet

Keväällä CGI:n markkinoinnissa työskentelevä Anna Sillanpää sai Sideways-festivaalilta houkuttelevan tarjouksen: aikaa olisi noin kuukausi ja tavoitteena luoda festivaalisovellus tyhjästä.
Ville Honkimäki kirjoittaa asiakastiedon jalostamisesta suoraviivaiseksi ymmärrykseksi blogisarjansa toisessa osassa. Blogisarja keskittyy loppuasiakkaan arvon kasvattamiseen asiakasymmärryksen kautta.
Olemme matkalla asiakastarpeen ymmärtämisestä kohti kirkkaampa asiakasymmärrystä, mutta enemmistöltä yrityksiä puuttuu kykyä hallita, analysoida ja käyttää jatkuvasti kasvavaa asiakasdatan määrää, blogaa CGI:n markkinointiteknologioiden ja asiakasymmärryksen johtaja Ville Honkimäki.
Joulupukki, tuo asiakkuuden hallinnan ja kuljetuslogistiikan kiistaton maailmanmestari, on valmistautumassa työvuoden huipennukseen. Mikä tekee pukista mestarin työssään?
Kolmannessa ja viimeisessä blogisarjan osassa Vili Urpilainen ottaa kantaa kahteen tapaan tehostaa toimintaa ja kohentaa asiakastyytyväisyyttä: raportointiin ja strategiaan.

Alustatalouden ABC

Juha Peltoniemi Juha Peltoniemi

2018-11-08 ”CGI Voice of the Customer -tutkimuksessa haastattelimme globaalisti 1000 asiakasta. Haastatelluista yrityksistä erottui pieni edelläkävijöiden ryhmä, noin 30 yritystä, joiden poikkeuksellista menestystä oli yhdistämässä alustatalouden ajattelun kulmakivet. Näiden yritysten liiketoiminta...

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja CRM - tiedon analysoinnilla asiakasmenestykseen

Mikko Kosonen Mikko Kosonen

2018-11-08 Pinnalla yhä: asiakaskokemuksen hallinta sekä digitaaliset tuotteet ja palvelut. Samat aiheet ovat pyörineet suomalaisten liiketoiminta- ja tietohallintajohtajien investointiprioriteeteissa jo parin vuoden ajan. Aiheet nousevat esille niin Gartnerin Digitalisoituminen ja ICT-kehityshankkeet...

Kuusi tapaa tehokkaampaan organisaatioon ja parempaan asiakastyytyväisyyteen (Osa 2)

Vili Urpilainen Vili Urpilainen

2018-10-26 Tämä blogikirjoitus on jatkoa blogisarjan ensimmäiseen osaan. Kolmen osan blogisarja keskittyy asiakastyytyväisyyteen, mutta osat ovat suunniteltu antamaan ajateltavaa myös erikseen.

Nouseeko vähittäiskaupan aurinko idästä?

CGI:n asiantuntija CGI:n asiantuntija

2018-07-30 Miten vähittäiskauppa voi viedä asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Lue blogistamme, miten kiinalainen Alibaba säästää asiakkaansa jonottamiselta ja kohdentamattomalta markkinoinnilta.

Ole siellä missä asiakkaasi ovat: somessa

Sanni Aarnioja Sanni Aarnioja

2018-07-10 Sosiaalinen media luo uusia mahdollisuuksia kuluttajille tarjottavaan markkinointiin ja kaupankäyntiin. Lue blogista, miten some voi tuoda myyntiin uutta pöhinää.