Primary tabs

Vili Urpilainen

Olen Vili Urpilainen ja toimin CGI:llä Program Managerina mobiiliratkaisujen yksikössä. Vastuullani on varmistaa, että asiakkaamme saavat käyttöönsä juuri heille sopivan ja valmiin palvelun. Lisäksi keskustelen monenlaisten yritysten kanssa siitä, mikä auttaa kehittämään juuri heidän liiketoimintaansa ja menestymään nykypäivän vaativassa maailmassa.

Minulla on vahva myynti- markkinointi- ja projektinjohtotausta yli 10 vuoden ajalta. Uskon, että avoin ja rehellinen keskustelu on paras keino luoda aitoja kumppanuuksia ja ratkaista niin pieniä kuin isoja haasteita.

CGI:lle minut ohjasi yrittäjähenkisyys sekä kiinnostus uusia teknologioita ja IT-ratkaisuja kohtaan, joilla voidaan edesauttaa yhteiskunnan hyvinvointia ja kestävää kehitystä.

Vapaa-aikaani täyttää amerikkalaisen jalkapallon seuraaminen ja monipuolinen liikunta.

Kirjoittajalta

Kiinteistöhuollosta stressivapaata, miten ihmeessä?

25.03.2019 Vili Urpilaisen blogisarjan ensimmäisessä osassa pureudutaan analyysin tarkkuuteen ja asioihin, jotka huomioimalla voidaan pienentää kustannuksia sekä parantaa työhyvinvointia kiinteistöhuollossa.

Mobilog

Kuusi tapaa tehokkaampaan organisaatioon ja parempaan asiakastyytyväisyyteen (Osa 3)

10.12.2018 Kolmannessa ja viimeisessä blogisarjan osassa Vili Urpilainen ottaa kantaa kahteen tapaan tehostaa toimintaa ja kohentaa asiakastyytyväisyyttä: raportointiin ja strategiaan.

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Kuusi tapaa tehokkaampaan organisaatioon ja parempaan asiakastyytyväisyyteen (Osa 2)

26.10.2018 Tämä blogikirjoitus on jatkoa blogisarjan ensimmäiseen osaan. Kolmen osan blogisarja keskittyy asiakastyytyväisyyteen, mutta osat ovat suunniteltu antamaan ajateltavaa myös erikseen.

Asiakaskokemuksen kehittäminen