Primary tabs

Mikko Kosonen

Olen Mikko Kosonen ja vastaan CGI:llä CRM-liiketoiminnasta. Aiemmin olen työskennellyt yli kuusi vuotta konsulttina CRM- ja Business Analysis -alueilla. Näissä tehtävissä olen saavuttanut laaja-alaista kokemusta mm. CRM:stä, asiakaslähtöisyydestä sekä liiketoimintalähtöisestä vaatimusmäärittelystä ja prosessikehityksestä. Minä ja tiimini autamme organisaatioita yhdistämään asiakaslähtöisyyden ja pilviratkaisujen tuomat hyödyt liiketoiminnassa.

Kirjoittajalta

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja CRM - tiedon analysoinnilla asiakasmenestykseen

08.11.2018 Pinnalla yhä: asiakaskokemuksen hallinta sekä digitaaliset tuotteet ja palvelut. Samat aiheet ovat pyörineet suomalaisten liiketoiminta- ja tietohallintajohtajien investointiprioriteeteissa jo parin vuoden ajan. Aiheet nousevat esille niin Gartnerin Digitalisoituminen ja ICT-kehityshankkeet 2017 ...

Miksi Salesforce on enemmän kuin CRM?

22.10.2015 Akronyymi CRM (Customer Relationship Management) otettiin yleisesti käyttöön vuonna 1995, joten asiakkuudenhallinnan voi käsitteenä katsoa viettävät 20-vuotisjuhliaan tänä vuonna. Vuosien saatossa CRM on kehittynyt asiakastiedon tallennuspaikasta kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen (Customer ...

Digitaalinen transformaatio