Primary tabs

Karri Mustonen

Olen Karri Mustonen, ja toimin CGI:llä digitaalisen asiakaskokemuksen johtavana konsulttina. Intohimoni on auttaa asiakkaita digitaalisten palveluluiden kehittämisessä. Liiketoimintaprosessien optimointi, asiakaskokemuksen kehittäminen, digitalisaatio, verkkokauppa ja monikanavaiset palvelut ovat vahvuusalueitani. Ymmärrän teknologiaa syvällisesti, mutta lähestyn asiakkaan ongelmaa kuitenkin aina liiketoiminnan näkökulmasta.

Kirjoittajalta

Rakenna Minimum Lovable Product - ja muut vinkit ketterään digipalvelun ostamiseen

11.05.2017 Kankeat hankintaprosessit ovat laadukkaiden digitaalisten palveluiden pahimpia vihollisia. Ohjelmistokehityksessä ketterät menetelmät ovat olleet käytössä vuosikymmeniä. Sama ketteryys ei vieläkään ole tehnyt läpimurtoa digitaalisten palveluiden hankinnassa. Kehityshankkeet hukkuvat jäykkään ...

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Puutteellinen tuotetieto ankeuttaa asiakaskokemuksen

14.12.2016 Etsin jokin aika sitten maljamallista pesuallasta suomalaisista verkkokaupoista. Etsintä päättyi pettymykseen. Samalla sain muistutuksen siitä, että hyvää asiakaskokemusta ei voi rakentaa ilman laadukasta tuotetietoa (PIM). Ei auttanut muu kuin lähteä myymälään tutkimaan valikoimia. Remonttik ...

Asiakaskokemuksen kehittäminen