
TerveysHelppi tuo sairalaan ihmisen luo
TerveysHelppi on CGI:n kehittämä mobiilisovellus ja virtuaalisairaala, joka tuo Mehiläisen ...
TerveysHelppi on CGI:n kehittämä mobiilisovellus ja virtuaalisairaala, joka tuo Mehiläisen ...
Nykyaikaisella puheentunnistuksella voidaan tuottaa tekstiä nopeasti ja helposti. Puheentunnistus mahdollistaa ...
Kotihoito Mukana -mobiiliratkaisussa optimointi on saumaton osa työnohjausta ja se ...
Finavian tärkein tavoite on tehdä matkustamisesta sujuvaa ja mutkatonta. Konsultoimme ...
HUSissa haluttiin ottaa selvää nykyaikaisen puheentunnistuksen mahdollisuuksista yhdessä pitkäaikaisen kumppanin ...
Millaista on työskennellä CGI:llä? Kolme nuorta, Nanna Vainio, Eva Lehtinen ...
Olen Karri Mustonen, ja toimin CGI:llä digitaalisen asiakaskokemuksen johtavana konsulttina. Intohimoni on auttaa asiakkaita digitaalisten palveluluiden kehittämisessä. Liiketoimintaprosessien optimointi, asiakaskokemuksen kehittäminen, digitalisaatio, verkkokauppa ja monikanavaiset palvelut ovat vahvuusalueitani. Ymmärrän teknologiaa syvällisesti, mutta lähestyn asiakkaan ongelmaa kuitenkin aina liiketoiminnan näkökulmasta.
11.05.2017 Kankeat hankintaprosessit ovat laadukkaiden digitaalisten palveluiden pahimpia vihollisia. Ohjelmistokehityksessä ketterät menetelmät ovat olleet käytössä vuosikymmeniä. Sama ketteryys ei vieläkään ole tehnyt läpimurtoa digitaalisten palveluiden hankinnassa. Kehityshankkeet hukkuvat jäykkään koska ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen14.12.2016 Etsin jokin aika sitten maljamallista pesuallasta suomalaisista verkkokaupoista. Etsintä päättyi pettymykseen. Samalla sain muistutuksen siitä, että hyvää asiakaskokemusta ei voi rakentaa ilman laadukasta tuotetietoa (PIM). Ei auttanut muu kuin lähteä myymälään tutkimaan valikoimia. Remonttikiireen ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen