Primary tabs

Antti Harjunpää

Nimeni on Antti Harjunpää. Missioni on auttaa Suomalaisia yrityksiä kohtaamaan asiakkaansa digitaalisissa kanavissa. Teknologian lisäksi keskityn yrityskulttuuriin, jonka avulla erinomainen asiakaskokemus voidaan rakentaa. Erityisesti uskon erilaisten ihmisten törmäyttämisen synnyttävän yhteisiä oivalluksia, jotka ovat erinomaisen asiakaskokemuksen ydin. Kasvu rakennetaan designin, teknologian ja liiketoiminnan yhteistyöllä. Vastaan CGI:llä digitaalisen asiakaskokemuksen palveluista ja niiden kehittämisestä.

Kirjoittajalta

Tulossa Ratkaisu19-seminaariin? 3 + 3 + 3 tärppiä kekseliäimmille tapahtumakävijöille

13.12.2018 Finlandia-talo pullistelee taas tammikuussa, kun Ratkaisu19 kokoaa paikalle yli tuhat digitaalisen liiketoiminnan päättäjää ja vaikuttajaa 24.1.2019. Tässä 3+3+3 vinkkiä tapahtumakävijälle.

Digitaalinen transformaatio

Luovu kontrollista, projekteista, budjetoinnista ja ennustettavuudesta – tätä on digiajan johtaminen

20.04.2018 Unohda kaikki, mitä tiedät yrityksen johtamisesta. Silloin moninkertaistat mahdollisuutesi onnistua digitaalisessa muutoksessa. Investoinnit IT-järjestelmiin on näihin päiviin asti nähty projekteina, joilla on hinta, alku ja loppu. Mallin yhtenä heikkoutena on projektien käynnistämisestä ja ...

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Digijohtajan lukulista vuoteen 2018 – asiakaskokemusta, uutta bisnestä ja ketterää kehitystä

15.02.2018 Digijohtajaa hemmotellaan. Verkko on pullollaan tietoa digitalisaatiosta ja sen eri näkökulmista, niin ideologisella kuin konkreettisella tasolla. Toisaalta erilaista sisältöä on niin paljon, että olennaisen ja laadukkaan suodattaminen massasta on usein haastavaa. Kokosimme CGI:n blogista ...

CGI Next