Myy enemmän, palvele paremmin

Modernit kassajärjestelmät ja digitaaliset palvelupisteet mahdollistavat kanavariippumattoman (omnichannel) palvelukokemuksen rakentamisen. Uudet mobiiliteknologiat mahdollistavat asiakkaan huomioimisen heti hänen astuttuaan myymälään. Toimivat taustaprosessit huolehtivat muun muassa hyllysaatavuudesta, valikoimien optimoinnista ja kampanjoiden tuloksellisuudesta.

Älykkäät myymäläjärjestelmät johtavat oikeiden toimintamallien ja osaavan henkilökunnan kanssa kasvaneeseen asiakastyytyväisyyteen ja tehokkaampaan kaupankäyntiin.

 

Kehitä kauppaasi yhdessä CGI:n kanssa

CGI:llä on jo vuosien kokemus monipuolisten myymälä- ja kassajärjestelmien (POS) toimittamisesta kauppaan ja ketjuuntuneisiin palveluyrityksiin. Toteutamme lisäksi henkilökunnan päivittäistä työtä tukevia mobiiliratkaisuja ja sähköisiä työpöytiä kaupan taustaprosessien ja asiakaspalvelun tueksi. Hyödynnämme uusien teknologioiden tarjoamia mahdollisuuksia myös asiakaspalvelussa sekä myymäläprosessien automatisoinnissa.

    Ratkaisumme perustuvat alan parhaisiin ohjelmistoihin ja teknologioihin. PosManager on päivittäistavarakaupan ja nopeatempoisen erikoistavarakaupan tarpeisiin suunniteltu kassajärjestelmä. Myymäläjärjestelmissä kumppaneinamme ovat muun muassa MicrosoftLS Retail ja Point.

     
      Älykkäässä myymälässä edistykselliset tietojärjestelmäratkaisut tukevat
      • Henkilökohtaista asiakaspalvelua
      • Monikanavaista asiakaskokemusta (omnichannel)
      • Itsepalvelua
      • Oikean ja ajantasaisen tiedon tarjoamista asiakkaille
      • Myymälän taustaprosessien tehokasta suorittamista
      Palvelukokonaisuutemme kattaa:
      • Konsultointipalvelut
      • Kassaratkaisut (POS)
      • Maksupäätteet
      • Mobiilimajakat (iBeacon)
      • Digitaaliset palvelupisteet
      • Itsepalveluautomaatio
      • Myymäläautomaatio

       

      CASE Minimani

      Parempaa asiakaskokemusta itsepalvelukassoilla

      Minimanin myymäläuudistuksen yhteydessä nykyistä LS NAV -kassaratkaisua laajennettiin itsepalvelukassatoiminnallisuudella, jossa perinteisen pikakassan lisäksi otettiin käyttöön itsepalvelulinjakassa. Ratkaisussa korostuu etenkin asiakaslähtöisyys ja helppokäyttöisyys.

      Katso videolta, miten järjestelmä toimii käytännössä!

       

      Tutustu LS NAV -ratkaisuun

       

       

      CASE Timberland

      Tehoa menekinennustamiseen modernilla kassajärjestelmällä

      Timberland-shopia perustettaessa uudelle vähittäismyyntiketjulle tarvittiin oma kassajärjestelmä. Ratkaisuksi valittiin nykyaikainen ja helppokäyttöinen Dafokassa, joka integroitiin jo käytössä olleeseen tekstiiliteollisuuden Dafo-toiminnanohjausjärjestelmään.

      Katso video, ja tutustu Timberland-shopin tapaukseen!

       

      Kysy lisää myymälä- ja kassaratkaisuistamme