Digitaalisen strategian, kuten minkä tahansa strategian, toteuttamisen suurin haaste on yrityksen kulttuurin ja muutoksen johtaminen. Maailma ja liiketoiminta muuttuvat sellaisella vauhdilla, että perinteisiin päätöksentekomalleihin tukeutuva yritys jää askel askeleelta kauemmas ketterien kilpailijoidensa tahdista. Reagointiaikaa ei ole ...
Digitaalinen transformaatio on trenditermi, mutta mitä se todella tarkoittaa? Miten se näkyy yritysten arjessa? Digitalisaatiota koskeva keskustelu leijuu välillä stratosfäärissä asti. Sieltä matka tekoihin ja vaikkapa yksittäisten digitaalisten palveluiden kehittämiseen on melkoinen. Lopulta kyse on teknologiasta, kulttuurista, ...

Ensiluokkainen asiakaskokemus ei ole kilpailutekijä. Se on selviytymisen edellytys. Asiakaskokemus ei kuitenkaan voi olla huippuluokkaa ilman toimivia digitaalisia palveluita. 

Autamme asiakaskokemuksen kehittämisen kaikissa vaiheissa: suunnittelussa, toteutuksessa ja palveluiden kasvattamisessa. Luodaan yhdessä palvelut, jotka palvelevat liiketoimintaanne ja yrityksenne kasvua. 
 

Palvelumme 

Asiakasymmärrys ja kasvu

Liiketoiminnan suunnittelu

Growth hacking

Palvelumuotoilu

Kulttuurin muutos ja taidot

Ketterät menetelmät

Organisoituminen

Kulttuurin muutos

Liiketoimintaa tukeva teknologia

Asiakasanalytiikka

CRM ja asiakkuuden hallinta

Markkinointiteknologia

Mobiilipalvelut

Pilvipalvelut

Ohjelmistokehitys

Verkkokaupat

VR & AR