CGI Next

Tilaa CDO Playbook

CDO Playbook - Näin luot perustan ketterälle kehittämiselle, paremmille asiakaskokemuksille ja uuden liiketoiminnan rakentamiselle

Miten mahdollistaa ketterä asiakaskokemuksen parantaminen ja uuden digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen?

Liiketoiminta ja teknologia muuttuvat vauhdilla. Tässä digitaalisessa transformaatiossa perinteisiin päätöksentekomalleihin tukeutuva yritys jää ketteristä kilpailijoistaan jälkeen.

Uudessa maailmassa johdon täytyy uskaltaa siirtää valtaa ja vastuuta autonomisille kehitystiimeille, jotta se voi keskittyä kirkkaisiin strategisiin linjauksiin.

Digitaalisen strategian toteuttamisen tiellä on kuitenkin monta haastetta.

CDO Playbook tarjoaa sinulle tuoretta näkemystä strategian ja johtamisen muuttumisesta, organisaation ketteröittämisestä, tehokkaasta tavasta käyttää rahaa, hackathon-krapulasta, laadukkaiden innovaatioiden löytämisestä ja siitä, miksi olemassa olevan kehittäminen ja täysin uuden löytäminen harvoin toimivat yhdessä.

Lukemalla oppaan opit:

  • Miten voit kehittää uutta digitaalista liiketoimintaa ja samalla parantaa nykyistä asiakaskokemusta

  • Mitä haasteita organisaation ketteröittämisessä on ja miten voit voittaa ne

  • Miten budjetoit kehittämisen ja linjaat sen yrityksen strategian kanssa

  • Miten myös suuri yritys voi toimia ketterästi ja asiakaslähtöisesti

  • Miten varmistat, että digitaalinen tuotekehitys on tuloksellista eli tuo rahaa tai arvoa liiketoiminnalle

  • Miten voit synnyttää voittavia ideoita digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen

 Täytä lomake, niin saat oppaan (pdf) maksutta sähköpostiisi.