CGI Liiketoiminnan kehittäminen blogi

Kuinka monta prosenttia teidän työntekijöidenne työajasta on tehokasta? Tämä kysymys yllättää monet. Miten niin tehokasta työaikaa? Tietysti jokainen meidän organisaation työtekijä keskittyy vain olennaiseen ja auttaa jatkuvasti asiakkaita parhaansa mukaan. Eikö jokainen tavoittele samaa asiaa? Lue lisää...

Ketteryydellä haetaan nopeutta, joustavuutta ja parempaa laatua tuotekehitykseen. Miten pitää hankkeen kustannukset kurissa? Juttusarjan ensimmäisessä osassa käydään läpi ketterän budjetoinnin ja tuotehallinnan roolia kulujen hallinnassa, nyt vuorostaan käsittelemme eri vaiheiden, asiantuntijoiden ja optimoinnin merkitystä ketterässä hankkeessa. Lue lisää...

Vanha viisaus kiteyttää myynnissä olennaisen: myyjän pitää olla siellä, missä asiakkaatkin ovat, koska vain niin kauppa käy. Sosiaalinen media tarjoaa nykyään lukuisia mahdollisuuksia kaupankäyntiin. Fiksu yritys markkinoi oikeissa paikoissa oikeaan aikaan - ja parhaimmillaan räjäyttää pankin. Lue lisää...

Pages