CGI:n asiantuntija

Energia-alan edelläkävijä: Vapauta työntekijöidesi aika multitaskingista tuottavaan työhön

Pääkäyttäjällenne kuuluu paljon manuaalista rutiinityötä, joka vie aikaa oikeasti organisaatiotanne tukevasta ja kehittävästä työstä. Pääkäyttäjä on muiden käyttäjien tukena, tiedottaa, testaa, valvoo ja vastaa käyttöoikeuksista.

Pääkäyttäjäpalvelu vapauttaa tuottavaan työhön

Aamulla töihin tullessa kalenteri on täynnä tapaamisia ja työpino odottaa tekijäänsä. Työjärjestystä organisoidessa hän kirjaa ylös hyvän idean liiketoiminnan kehittämiseen, jonka sai aamuyöllä herätessään. Ensin pitää kuitenkin hoitaa ”pakolliset taustatyöt”, jotka vaativat paljon toistuvaa manuaalista työtä. Pian hän huomaa, että manuaalinen työ on vienyt suurimman osan työajasta ja kehitysideat jäävät sivuun – taas kerran.

Tämä on luultavasti arkea myös teidän pääkäyttäjällenne. Voisiko tähän manuaalisen työn tekemisen tuskaan löytyä ratkaisua, joka vapauttaisi aikaa olennaiseen – ydinbisneksen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen?

 

Asiakasodotukset kasvavat – miten vastaat niihin?

Energia- ja vesialalla digitalisaation suurin murros on vasta edessä. Tulevista muutoksista ei vielä ole selkeää kuvaa, mutta muutokset tulevat ajankohtaiseksi lyhyellä reagointiajalla. Jatkossa tarvitaan kaikki resurssit ydinbisneksen kehittämiseen ja innovointiin. Asiakastyytyväisyys ja asiakkaan sitouttaminen ovat kilpailuetu, johon moni tähtää.

Miten tämä mahdollistetaan, kun käytössä olevat resurssit ovat rajalliset ja pitäisi revetä moneen paikkaan samanaikaisesti? Vaikka multitasking onkin tullut jäädäkseen, on järkevää suunnata suurimmat resurssit tärkeimpiin asioihin.

 

Pääkäyttäjäpalvelu helpottaa arkeasi

Mitä jos hoitaisimmekin rutiinityöt pääkäyttäjänne puolesta? Vapautamme aikaa manuaalisesta työstä tuottavaan tekemiseen ja olemme mukana kehittämässä prosesseja kustannustehokkaammaksi.

 

openMitä jos hoitaisimme rutiinityöt pääkäyttäjänne puolesta?close

 

Meillä on useita pitkän linjan energia- ja vesitoimialan asiantuntijoita ja merkittävä asema toimialan asiakuudenhallinnassa, laskutuksessa ja tiedolla johtamisessa. Asiantuntijuus yhdistettynä asiakaslähtöiseen toimintatapaan mahdollistaa parhaan tuloksen myös loppuasiakasta ajatellen.
Voimme hoitaa esimerkiksi näitä kokonaisuuksia puolestasi pääkäyttäjäpalvelussa:

  • Mittaustiedon hallinta
  • Laskutus
  • Laskutus- ja prosessivirheiden korjaus ja seuranta
  • Raportointi
  • Pientuotannon prosessinhallinta
  • Järjestelmien testaus versiomuutoksissa
  • Tuki ohjelmien käyttöönotossa

Energia-alalla pitää hallita alan käytännöt, lainsäädäntö, prosessit ja sopimushallinta. Vain muutamia osa-alueita mainitakseni. Osaaminen on vuosien työkokemuksen tulosta ja asennetta heittäytyä uusien haasteiden pariin. Meiltä nämä löytyvät palveluna – ja toisaalta taas mahdollistamme omien asiantuntijoidenne osaamisen kohdentamisen oikeisiin asioihin.

 

Etua yhteistyöllä

Energiatoimialalta löytyy paljon pieniä, paikallisia yhtiöitä, joilla resurssien riittävyys aiheuttaa päänvaivaa. Moni on huomannut sen, että yhteistyössä on voimaa. Miksi pyristellä yksin ongelmien kanssa, kun on muitakin mahdollisuuksia?

Asioinnin helppous, joustavuus ja henkilökohtaisuus ovat energian pääkäyttäjäpalvelumme lähtökohtia niin pienille paikallisille yhtiölle kuin suuremmillekin toimijoille. Hyödyt ovat selkeät; saat enemmän aikaa olennaisiin tehtäviin, sinun ei tarvitse huolehtia resursseista, palvelu on henkilökohtaista ja keskitetty palvelumalli tuo joustavuutta toimintaan. Käytössäsi on alan pitkän työkokemuksen omaavat osaajat. Meillä on pitkä työkokemus energia-alan asiakasrajapinnassa työskentelystä ja puhumme samaa kieltä kanssasi.

Muutos ei ole uhka vaan mahdollisuus. Ammattitaitoa ei hankita yhdessä yössä – meilläkin siihen meni vuosia. Nyt sinulla on mahdollisuus hyödyntää tätä osaamistamme, sillä energia-alan osaajia ei kasva puussa.

 

Lataa webinaaritallenne

Lataa webinaaritallenne tästä ja kuule, kuinka pääkäyttäjäpalvelu voisi tukea juuri sinun yrityksesi toimintaa. 

Blogin ovat kirjoittaneet Anne Tammelin ja Suvi Ekberg. Annella ja Suvilla on kymmenien vuosien kokemus energia-alalta asiakkuuden hallinnan tehtävien parista. Sittemmin he ovat siirtyneet CGI:lle auttamaan energia-alan asiakasyrityksiä.

 

Tutustu myös

Blog moderation guidelines and term of use