CGI Digitaalinen asiakaskokemus blogi

Tämä blogikirjoitus on jatkoa blogisarjan ensimmäiseen osaan. Kolmen osan blogisarja keskittyy asiakastyytyväisyyteen, mutta osat ovat suunniteltu antamaan ajateltavaa myös erikseen. Käyn läpi kokemuksien kautta opittuja asioita siitä, miten organisaatio voi hyödyntää keräämäänsä dataa ja parantaa sen avulla mitattavalla tavalla sekä asiakastyytyväisyyttä, laskutusastetta että työntekijöiden työtyytyväisyyttä. Lue lisää...

Asiakkaan aikakaudella on todella hankala ennustaa, miten asiakkaat reagoivat uusiin ideoihin ja palveluihin. Ja vaikka osuttaisiin oikeaan, kehitys on ennennäkemättömän nopeaa ja äärimmäinen kilpailu tekee tuotteiden ja palveluiden sykleistä lyhyempiä kuin koskaan ennen. Siksi tarvitaan uusi malli luoda nopeasti tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat oikeaan tarpeeseen, oikealla tavalla, oikeaan aikaan. Mutta miten tämä tehdään? Nykyään minun vastaukseni on usein Service Sprint. Lue lisää...

Kuluttajat kokevat vakuutusasiat usein kaukaisina ja vaivalloisina. Se ei ole ihme, sillä kosketus asiakkaaseen tapahtuu yleensä mollivoittoisissa merkeissä. Joko jotain ikävää on tapahtunut, ja ihminen on pakotettu asioimaan vakuutusyhtiön kanssa lomakkeita täytellen ja kuitteja skannaillen, tai sitten kyse on laskutukseen tai vakuutusehtojen päivittämiseen liittyvästä ”pakollisesta” kanssakäynnistä. Totesimme vakuutusyhtiö Turvan kanssa että tähän tarvitaan muutosta. Lue lisää...

Pages