Asiakaskokemuksen johtaminen (CEM)

Autamme parantamaan asiakaskokemusta kaikissa kanavissa

Tuotamme kaikki ratkaisut ja palvelut, jotka auttavat palvelemaan asiakkaita kaikissa kanavissa – digitaalisesti ja kasvokkain – sekä parantamaan asiakaskokemusta monikanavaisessa ympäristössä kustannustehokkaalla tavalla.

Asiakas odottaa yhdenmukaista ja sujuvaa palvelukokemusta riippumatta siitä, missä kanavassa hän asioi. Tiedot tuotteista ja palveluista on oltava aina saatavilla, asioinnin on oltava helppoa ja palvelun on oltava yhä henkilökohtaisempaa.

Yrityksellä on oltava kyky tuottaa monikanavainen ja asiakaslähtöinen palvelukokemus kustannustehokkaasti. Asiakaskohtaamisten, palveluprosessien ja koko arvoketjun ohjaaminen vaatii toisiinsa integroituja ratkaisuja sekä näiden tuottaman tiedon hyödyntämistä.

Customer Experience Managemet - Asiakkuuden johtaminen

Palvelumme ja ratkaisumme digitaaliseen liiketoimintaan ja monikanavaiseen asiakaskokemuksen johtamiseen niin kuluttajakaupassa (B2C) kuin yritysten välisessä B2B-liiketoiminnassa:

Asiakaskohtaamiseen

  • Myymälä- ja kassajärjestelmät (POS)
  • Verkkokaupat ja sähköinen asiointi
  • Digitaalinen markkinointi
  • Mobiilipalvelut
  • Palvelumuotoilu ja käyttökokemuksen suunnittelu (UX)

Palveluprosessien ja arvoketjun ohjaamiseen

  • Palvelukonseptointi ja konsultointi
  • Asiakkuudenhallinta (CRM)
  • Asiakasanalytiikka (Customer Insight)
  • Tuotetiedonhallinta (PIM)
  • Liiketoimintatiedon hallinta ja raportointi (BI & MDM)
  • Toiminnanohjaus (ERP)
  • Mobiiliratkaisut
  • Toimitusketjun ja toimitusten hallinta (SCM & OM)

Tukipalvelujen ratkaisut

  • Integraatiot
  • Tietoturva
  • Henkilöstö- ja taloushallinto

Tuloksellinen liiketoiminta ja vahvan asiakaskokemuksen rakentaminen perustuvat saumattomiin palveluketjuihin, joita tuetaan yhteensopivilla tietojärjestelmillä. Riippumattomana palvelutalona tuotamme ratkaisut aina asiakkaalle parhaalla ratkaisulla. Osaamisemme kattaa mm. Microsoftin, IBM:n ja SAP:n sekä avoimen lähdekoodin teknologiat.